שתף קטע נבחר

HOT נקנסה בגין חריגה מזמני המענה בטלפון

לטענת המועצה לכבלים וללוויין HOT לא עמדה בדרישות הטיפול בלקוחותיה במוקדי השירות בשנת 2008 - ולכן תיקנס ב-100,800 שקל. מתחילת 2009 נקנסו yes ו-HOT בסך כולל של 1.18 מיליון שקל בגין הפרות רשיונותיהן בתחומי השירות והתוכן

חברת הכבלים HOT נקנסה בידי המועצה לשידורי כבלים ולווין בסכום של 100,800 שקל לאחר שלטענת המועצה לא עמדה HOT בדרישות הטיפול בלקוחותיה במוקדי השירות בשנת 2008.  

 

 

לדברי יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, ניצן חן, HOT חרגה משמעותית מהקריטריונים שהוגדרו ברשיונה לגבי זמני ההמתנה במוקדי השירות הטלפונים. חן ציין, עם זאת, כי לאחרונה היתה עדה המועצה לשיפור בזמני המענה במוקדים אלו, אך אין בכך בכדי לכפר על החריגות שנרשמו בשנת 2008. 

 

על פי תנאי רשיונה של HOT, היא מחויבת לספק ללקוחותיה שירות במסגרתו זמן ההמתנה הממוצע למענה אנושי במוקדי השירות הטלפוניים יעמוד לכל היותר על 30 שניות, וזמן ההמתנה המירבי יעמוד על 90 שניות.

  

זהו הקנס הרביעי שמטילה מתחילת השנה המועצה על גופי השידור שבפיקוחה, וקדמו לו קנסות על HOT ו-yes בגין הערמת קשיים על לקוחות המבקשים להתנתק משירותיהן.

 

לדברי המועצה, מתחילת 2009 נקנסו yes ו-HOT בסכום כולל של כ-1.18 מיליון שקל בגין 13 הפרות בנושאים שונים הקשורים לשירות הלקוחות והתוכן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
הוט. "חרגה משמעותית מהקריטריונים"
מומלצים