המשביר מציע הנחה של 1,365 שקל. משתלם?
המשביר לצרכן יחלק לחברי club365 "שטרות" שמספקים הנחות בשווי 1,365 שקל במהלך שבוע. הכינו את המחשבונים: אם תקנו בושם, תוכלו לשלם 50% ממחירו בשטרות הללו. אם תקנו מוצר אלקטרוניקה - תוכלו לשלם 15% ממחירו בשטרות המיוחדים. אם תרצו לממש את מלוא סכום ההנחה הטמון בשטרות, תצטרכו להוציא מכיסכם 1,365 שקל ומעלה
במשביר לצרכן מצאו אסטרטגיה מצוינת למכור לחברי המועדון שלהם כמה שיותר הנחות. ברשת משיקים שבוע חגיגי, במהלכו ישלחו לחצי מיליון חברי club365 "שטרות כסף" מיוחדים של המשביר, שמספקים הנחה על רוב מוצרי החנות בשווי 1,365 שקל.
למרות שמשווקים את השטרות ככסף והם אכן דומים באופן מרגיז לשטרות אמיתיים (אם כי דמויות משפחת איצקוביץ' מהסיטקום רמזור מוטבעות עליהם), אינם זהים בערכם לכסף אמיתי. למעשה הם מספקים הנחות של 5, 10, 20, 50 ו-100 שקל. הנחות שוות? אולי, אבל הן נושאות עמן הגבלות, כך שאם תרצו לקבל את מלוא סכום ההנחה הטמון בשטרות - תצטרכו להוציא מכיסכם 1,365 שקל (אמיתיים) ומעלה.
את ההנחות שמספקים ה"שטרות" אפשר יהיה לממש בשבוע שבין 12 ל-19 במאי, אותו מכנים במשביר: "מסיבת ההפתעות מזומאניה". במהלך השבוע הזה, חברי המועדון יוכלו לקבל הנחות, מבצעים ומתנות בכל מחלקות המשביר ביניהן: אופנה, הלבשה תחתונה, כלי בית וטקסטיל בית, קוסמטיקה ומוצרי חשמל.
אין הנחות חינם - השטרות מעודדים רכישה
שימו לב, כל הנחה מגיעה כמובן עם תשלום בצידה. המבצע הולך ככה: רוצים לקנות בושם או מוצר קוסמטי ב-100 שקל? - 50% מהמחיר תוכלו לשלם ב"שטרות". כלומר: תקבלו הנחה של 50 שקל ותשלפו מכיסכם 50 שקל. על מוצרי עולם הבית, אופנת נשים גברים תוכלו לשלם 40% ב"שטרות", כך שאם ברצונכם לרכוש מוצר מתחומים אלה ב-100 שקל לדוגמא, הוא יחלץ מארנקכם 60 שקל אמיתיים. על מחלקות ילדים וספורט תוכלו לשלם ב"שטרות" 30% מערך המוצר. כך שאם תבחרו נעליים ב-200 שקל, תשלמו עליהם 140 שקל מכיסכם תמורת 60 שקל בשטרות המשביר - בקיצור, זול אבל לא חינם.
על הלבשה תחתונה ונעליים - יספקו "השטרות" 20% הנחה ועל מוצרי אלקטרוניקה 15% בלבד. מה קורה אם ההנחה תצא מספר שאינו כפולה של 5? לא ברור. אם תרצו להיפטר מכל "השטרות" והוציא את כל 1,356 השקלים באמצעותם, תצטרכו למשל להוציא מכיסכם מינימום 1,356 שקל אמיתיים על מוצרי קוסמטיקה ובישום (אם תבחרו מוצרים אלו ב-2,730 שקל - תשלמו עליהם 50%, קרי 1,356 שקל). כדי להוציא את כל "השטרות" על מוצרי ספורט וילדים, תצטרכו להוציא מכיסכם מינימום 3,185 שקל (תבחרו מוצרים ב-4,550 שקל ותשלמו 70%).
אם ככה, מדוע לא לשים שלטים ברחבי החנות עם הנחות: 30%, 40% ו-50% לחברי מועדון בלבד? כי בשימוש בשיטת השטרות, הצרכנים חשים כאילו הם מקבלים כסף בחינם, ובנוסף, כולנו שואפים תמיד לנצל כמה שיותר קופונים. תארו לכם שתשתמשו בתבונה ב"שטרות כסף משביר" כדי לקנות בושם ב-50% מערכו. רכישה שווה בהחלט, אבל האם לא תחושו צביטה בלב על שנשארו בכיסכם "שטרות" ששווים הנחות? כלומר, השיטה הזאת מעודדת רכישה.
לפטופ ב-999 שקל
מי שמעוניין בהנחות ואינו חבר מועדון יכול להירשם למועדון. הוא יפרד מ-100 שקל, אבל יקבל מיידית הנחה של 50 שקל בקופה. מי שמתכנן חגיגת רכישה יכול להתנחם בהטבות נוספות. במסגרת האירוע, club365 יוצא בשיתוף פעולה רחב היקף עם מגוון רחב של חברות כרשת ניו-פארם, אופיס דיפו, קשרי תעופה וסונול. במסגרתו יוכלו ליהנות חברי מועדון הרשת ומצטרפים חדשים מקופוני הטבות, הנחות בלעדיות, מבצעים, וחופשות לחו"ל מבית קשרי תעופה.
אודליה קפלינסקי-אורבך, סמנכ"ל השיווק של רשת המשביר לצרכן מסרה כי: "נוסף לשטרות הכסף, קיבלו חברי המועדון חוברת המכילה מגוון מוצרים במחירים אטרקטיביים במיוחד, דוגמת ג'ינס ליוויס לגברים ב- 259.90 שקל, מערכת מצעים ליחיד ב-129.90 שקל ומערכת מצעים זוגית ב 149.90 שקל". לפי המשביר, ההנחה המשמעותית ביותר תינתן על לפטופ (של חברת אקסל דגם N-270) שיימכר לחברי מועדון ב-999 שקל במקום ב-1,699 שקל עם שנה אחריות באופיס דיפו.
"מדובר באירוע המשלב מאמצים שיווקים ומסחריים רבים", אמרה. "אך בכך מבדלת עצמה המשביר ומועדון 365 מאחרים וממצבת עצמה כרשת האטרקטיבית ביותר. חברי המועדון מודעים לפעילות הרבה הנעשית לטובתם ברשת והראיה לכך היא הגידול בסלי הקניות, תדירות הביקורים וגם בהוצאה הממוצעת ללקוח".
לרגל השקת השבוע הזה,המשביר לצרכן תצא במסע פרסום רחב, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, תקציב הפרסום נאמד בכ - 5 מיליון שקל. הקמפיין יכלול: מסע פרסום רחב עם הפרזנטורים של המשביר לצרכן, "משפחת איצקוביץ", השחקנית יעל שרוני, הקומיקאי ליאור כלפון ו"בתם" יובל.
המשביר לצרכן, הינה רשת בתי הכל-בו היחידה בישראל. החברה, בהנהלת אסף בן-דב, מפעילה 35 סניפים ברחבי הארץ, על שטח כולל של כ-100,000 מ"ר. לרשת מגוון מוצרים שונים: אופנה, עולם הבית, קוסמטיקה, הלבשה תחתונה, תכשיטים, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה.