הלמ"ס: עלייה של 1.9% במכירות רשתות השיווק
העלייה, המתייחסת לחודשים פברואר-אפריל, היא בהמשך לעלייה של 5.1% בשלושת החודשים נובמבר 2009 עד ינואר 2010. בפדיון של רשתות המזון נרשמה עלייה של 1.7%
על פי נתוני המגמה של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בשלושת החודשים פברואר-אפריל 2010 נרשמה עלייה של 1.9% בחישוב שנתי, בסך כל הפדיון של רשתות השיווק, זאת, בהמשך לעלייה של 5.1% בשלושת החודשים נובמבר 2009-ינואר 2010.
בפדיון של רשתות המזון נרשמה על פי נתוני המגמה עלייה במחירים קבועים של 1.7% בחישוב שנתי בשלושת החודשים פברואר-אפריל 2010, זאת, בהמשך לעלייה של 3.6% בשלושת החודשים נובמבר 2009-ינואר 2010.
נתוני הפדיון ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימה, כלי בית ו"שונות" – מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים ציוד משרדי ואופטיקה.
פדיון הרשתות המוגדרות כרשתות מזון כולל את הפדיון גם ממכירת חומרי ניקוי ומוצרים אחרים.
סופרמרקט עגלת קניות
צילום: Index Open
מומלצים