טיב טעם סימסו ללקוחות בטעות: חסר קישקע
רבים מחברי המועדון של רשת השיווק קיבלו אתמול הודעה על מחסור במעיים ממולאים. טיב טעם: "מדובר בהודעה שהיתה אמורה להגיע למנהלים ונשלחה בטעות ללקוחות"
אם אתם לקוחות של טיב טעם וקיבלתם אתמול (ב') הודעה על קישקע, אתם ודאי תוהים מדוע הרשת מעדכנת אתכם על מעיים ממולאים. ובכן, מדובר בטעות. לקוחות הרשת קיבלו הודעת sms שזו לשונה: "חסר במלאי קישקע מק"ט 117". לצד הכיתוב הזה הופיע גם המספר של שירות הלקוחות של טיב טעם.
כשהתקשרנו לשירות הלקוחות של הרשת, נראה היה שהם כבר מיומנים במענה לפניות שכבר זרמו אליהם בעניין הקישקע וחסרונו. "מדובר בהודעה שיצאה בטעות ללקוחות שלנו", אמרה לנו נציגת שירות. "למעשה היא היתה מיועדת להודיע למנהלי סניפים על חוסר במוצר ספציפי".
מטיב טעם מסרו בתגובה כי אכן מדובר בהודעה שהיתה אמורה להישלח לקבוצה ניהולית ונשלחה לקבוצת הלקוחות, בשל תקלה כלשהי. "מדובר בתקלה טכנית שתוקנה מיד אחרי שנתגלתה והיא לא תחזור על עצמה. אנחנו מתנצלים בפני לקוחותינו על ההטרדה".
לקישקע שלום. טיב טעם
צילום: אורלי דיין
מומלצים