שתף קטע נבחר

הצ'ק של HOT חזר - הלקוחה שילמה על הביטול

לקוחת טריפל ביקשה החזר על חיוב עתידי שנגבה ממנה אחרי הקפאה. החברה שלחה לה צ'ק, שברגע שהופקד - נדחה על-ידי הבנק. הלקוחה מתלוננת: "לא קיבלתי את הכסף, ושילמתי 30 שקל על החזר הצ'ק". HOT: "שלחנו צ'ק חדש"

חברת הכבלים גובה לפעמים מלקוחותיה חיוב עתידי על חודש שלם, גם אם הם מקפיאים מנוי, מתנתקים ממנה, או מסיימים חוזה לפני תום החודש. את החיוב המיותר, החברה מחזירה ללקוח באמצעות זיכוי ישירות לחשבון. אבל כדאי לכם לשים לב שחשבונכם אכן זוכה, כדי שלא תסתבכו במסכת דומה לזו שאליה נקלעה נועה, לקוחת טריפל מתוסכלת.

 

נועה, הקפיאה את המנוי שלה בסוף אפריל, בגלל מעבר דירה, ביקשה מהחברה לזכות אותה על חיוב בגין גבייה עתידית על סכום לשלושת השירותים: אינטרנט, טלוויזיה וטלפון. גובה הסכום: 269.73 שקל. אולם החיוב לא הופיע בחשבון, גם כעבור שבועיים מהמועד בו סיכמו עליו.

 

"מנהלת שירות הלקוחות מסרה לי, כי בטעות הכינו בחברה צ'ק, במקום להפקיד את הסכום לכרטיס האשראי, לכן הגעת הסכום אלי התעכבה", מספרת נועה. "יותר מכך, המנהלת מסרה כי ההחזר הכספי, שאמור היה לכלול גם את שירותי הטלפון והאינטרנט, כולל אך ורק את שירותי הטלוויזיה בגלל 'טעות של נציג'. ועוד: נתבקשתי להגיע לדירה שאיני מתגוררת בה כדי לקחת את הצ'ק. כל מה שביקשתי ממנה היה שאוכל להפקיד את הסכום עד 2 ביוני".

 

פדתה את הצ'ק יום אחרי שנתקבל והוא נדחה

חודש מאי הגיע לדמדומיו, אבל הצ'ק לא הגיע. חודש עבר מאז השיחה בה סוכמה העברת החיוב ונועה התקשרה שוב לשירות הלקוחות כדי לברר איה הצ'ק. "נציגים אמרו לי שהוא הונפק ונחתם ב-17 במאי, ונשלח ביום השיחה הנוכחית, 25 במאי", היא מספרת, "בינתיים ביקשתי להתנתק משירותי הטלוויזיה ולהפשיר את שירותי האינטרנט והטלפון ונציג אישר לי לעשות זאת, ללא כל חיוב על החזר הטבה. שבוע חלף והצ'ק עדיין לא הגיע.בשיחה עם נציג הוא אמר: הצ'ק בדרך".

 

ב-6 ביוני, שבוע אחרי שביקשה שהסכום יופקד בחשבונה, הגיע הצ'ק לביתה של נועה. "התאריך שרשום היה על גב הצ'ק היה 18 במאי", היא מספרת, "ועל הצ'ק עצמו נרשם: 'תוקף צ'ק זה ל-90 יום בלבד'. הפקדתי את הצ'ק עוד באותו היום, וכעבור יממה: הצ'ק חזר מחמת ביטולו על-ידי חברת HOT! הבנק גם גבה ממני עמלה בגלל ביטול הצ'ק על כ-30 שקל. כשביררתי ב-HOT מדוע החברה ביטלה את הצ'ק, למרות שלא עברו 90 יום מיום הפקדתו ואפילו לא מ-18 במאי, אמרו לי 'כי ללקוחה לקח זמן רב להפקידו'".

  

נועה שלחה ל-HOT מכתב ובו ביקשה שישיבו לה את הסכום המדובר, ובנוסף אליו גם 30 שקל דמי ביטוח וסכומים נוספים בגין ריבית, עמלה, הוצאות טלפון ונסיעה לבנק וכן 250 שקל על עוגמת נפש. אחרי פניית ynet, החברה השיבה לה את סכום הצ'ק וכן את דמי ביטולו.

 

מ-HOT נמסר בתגובה: "צר לנו על התחושות שמעלה הלקוחה מחוויית השירות. הלקוחה שוחחה עם שירות הלקוחות וניתנו לה מספר מחוות שירותיות על מנת להשביע את רצונה. צ'ק חדש נשלח לכתובתה כפי שמעודכנת אצלנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים