בעקבות טיסת אל על לאילת: נלחמים על הנוסעים
טיסת הבכורה של אל על לאילת, שהתקיימה אתמול (א'), פתחה את השמיים לתחרות בין 3 חברות התעופה הישראליות, ומחירי הכרטיסים כבר החלו לצנוח. שר התחבורה: "כולם ירוויחו"
אחרי הדיונים המייגעים בבג"ץ, החששות מ"שבירת השוק", והציפיות לכרטיסים במחירי רצפה, יצאה אתמול (א'), טיסת הבכורה של אל על מנתב"ג לאילת, לאחר שנים בהן טסו על הקו ישראייר וארקיע.
בעבר, אמנם, הפעילה החברה טיסות לאילת, אם כי אלו היו באופן לא סדיר וכללו אך ורק תיירים שהגיעו בטיסות המשך מאירופה. חודש וקצת לאחר ההשקה הרשמית, המריא אתמול בבוקר מטוס הבואינג 737 הראשון של אל על דרומה, ובהמשך היום המריאה גם טיסת הצהריים החגיגית, בה טסו מנכ"ל החברה, אליעזר שקדי, לצידו של שר התחבורה, ישראל כץ, ששב והבטיח כי למרות ההתנגדויות של החברות המתחרות, גם ישראייר וארקיע ייהנו וירוויחו מהפעלת הקו.
מבחינת המחירים, כבר אתמול הורגשה צניחה במחירים אצל המתחרים אל מתחת לקו המאה שקל לטיסה. חברת ארקיע מכרה כרטיס לאילת מנתב"ג ב-79 שקל לכיוון, ובישראייר נמכר הכרטיס הזול ביותר ב-159 שקל. באל על מבטיחים טווח מחירי טיסות שנע בין 99 ל-299 לכיוון, תלוי במועד ההזמנה (הזמנה מוקדמת יותר מבטיחה מחיר מוזל יותר).
אז עם מי אתם תטוס הקיץ לאילת? זו גם שאלה של מחיר...