שיא קניות בסופר פארם: 50 מיליון ש' פדיון ביום
במהלך יום המכירות המיוחד לחברי מועדון לייף סטייל ביקרו בסניפים 240 אלף לקוחות, לעומת 130 אלף לקוחות אשתקד. הפדיון היומי גדל ב-30% לעומת יום המכירות בשנה שעברה
רשת סופר פארם מדווחת על שיא מכירות מאז נפתחה הרשת בישראל. ביום לייף סטייל שהתקיים אתמול (ד'), הגיעו מכירות הרשת ל-50 מיליון שקל, גידול של 30% לעומת יום המכירות המיוחד לחברי מועדון לייף סטייל שהתקיים בשנה שעברה.
המכירה המיוחדת כללה מאות מוצרים בהנחה של 50% והפדיון של רשת האופטיקה סופר אופטיק, בה סופר פארם משקיעה מאמצים מרובים בחודשים האחרונים, עלה ב-75% לעומת יום לייף סטייל בשנה שעברה.
במהלך המכירה המיוחדת ביקרו, על פי הרשת, בסניפי סופר פארם 240 אלף לקוחות (לעומת 130 אלף לקוחות בשנה שעברה) ונימכרו 3 מיליון פריטים, גידול של 50% לעומת יום המכירות של לייף סטייל בשנה שעברה.
כך למשל נמכרו 185,000 מוצרי לייף, 81,000 חיתולי האגיס, 87,000 אולדייז, 80,000 יחידות של תלמה קורנפלקס, 50,000 יחידות מטרנה, 45,000 יחידות של נייר טואלט לילי פסטל ועוד.
סופר פארם
מומלצים