תמי 4: הטכנאי לא בא וגם לא מצלצל
לקוחות תמי 4 מתלוננים: אנחנו סובלים מקלקולים תכופים, זמני המתנה של חצי שעה בשירות הלקוחות, ובחברה מספקים לנו טכנאי רק כעבור 6-4 ימים. בחברה מסרו: "אנו מתנצלים על העיכובים שנוצרו ופועלים לפתרונם המהיר"
שירות הלקוחות של תמי 4 מקרטע, כך אומרים צרכנים המנויים לשירות המים של החברה. הטענות העיקריות: צרכנים אצלם המכשירים מתקלקלים מהר או לעתים תכופות, לא זוכים לשירות הולם, עליהם להמתין דקות ארוכות למענה בשירות הלקוחות וטכנאי לא מגיע מיד, או לכל הפחות כעבור יום-יומיים, אלא כעבור ארבעה עד שישה ימי המתנה.
"תמי 4 ממליצים ללקוחות שלהם לקנות בקבוקי מים מינרלים", סיפר ל-ynet לקוח של החברה. "ממש הפוך מהפרסומת שלהם. קניתי מכשיר שהתקלקל כבר לאחר 36 שעות מרגע ההתקנה, ואין להם טכנאי בשבילי. בינתיים אמרו לי לשתות מים מינרלים".
בעמוד הפייסבוק של החברה, ישנן תלונות דומות רבות על השירות. "שלושה ימים אחרי הרכישה אירעה תקלה בגוף החימום", אומר צרכן אחר. "המתנתי חצי שעה בטלפון והטכנאי יגיע רק עוד 5 ימים". לקוחה אחרת התלוננה: "אי אפשר להשיג אתכם בטלפון, אתם לא עונים למיילים, ובשירות הלקוחות, שאותו השגתי אחרי כמה ימים של ניסיונות, אמרו לי שטכנאי יבוא רק אחרי 6 ימים. לקוח נוסף כתב: "מכשיר ראשון התקלקל אחרי 24 שעות. מכשיר שני אחרי חודש וחצי. בשירות לקוחות אמרו לי: 'תשאיר פרטים, ונחזור אנחנו אלייך'".
מתמי 4 נמסר בתגובה: "תמי 4 מציעה את הפתרון הטוב ביותר בתחום צריכת המים הביתית. אנו גאים בעובדה כי המוצר זוכה להצלחה כה רבה בשוק אם כי לצערנו עקב גידול ניכר במספר הלקוחות עלה גם הצורך בגיוס אנשי שירות וטכנאים.
"בימים אלה שוקדים בחברה על ביצוע הגיוסים הנדרשים ובינתיים מעדכנת החברה בדף הפייסבוק שלה כי אנו מתנצלים על העיכובים שנוצרו ופועלים לפתרונם המהיר. השקיפות היא נר לרגלינו בתמי 4, ולכן אנו פועלים בדרך זו".