מחסני כמעט חינם משיקה מועדון לקוחות
אחרי פיילוט של חודש, הרשת החליטה להשקיע 5 מיליון שקל בהקמת מועדון לקוחות. המטרה: נאמנות וניטור אחר הרגלי קנייה של צרכנים, ומאה אלף לקוחות עד סוף 2010
רשת מחסני כמעט חינם, משיקה מועדון לקוחות בהשקעה של 5 מיליון שקל. כבר לפני חודש החלה רשת המזון הפרטית בבעלות האחים רני ועדי צים, בפיילוט שמקיף 115 אלף לקוחות, וכעת המועדון נפתח באופן רשמי. בכך היא מצטרפת לשופרסל, מגה קו אופ וגם לרמי לוי, שכבר השיק מועדון לקוחות משלו.
לקוחות הרשת שיצטרפו למועדון, יתבקשו לשלם דמי הצטרפות בשווי 30 שקל. במחסני כמעט חינם מוסרים שעם הקניה הראשונה, הלקוחות יקבלו 20 שקל בחשבון, ושישה תלושי הנחות, ששוויים המצטבר 100 שקל, אולם כדי לממשם יצטרך חבר המועדון לרכוש מצרכים כמובן.
עוד אומרים ברשת, כי החברות במועדון תאפשר קבלת הנחות משמעותיות על מגוון מוצרי הרשת מתוך קטלוג של כ-40 מוצרים מתחלפים בכל חודש. תינתן גם הנחה קבועה של 5% על כל מוצרי המותג הפרטי. במחסני כמעט חינם מבטיחים שהכרטיס יאפשר גם השתתפות במבצעים במגוון בתי עסק, בשיתוף עם כרטיס ההטבות החיצוני קלאס-קארד.
"אני צופה כי עד סוף השנה יצטרפו למועדון הלקוחות החדש כ-100 אלף לקוחות נאמנים", אמר רני צים, יו"ר קבוצת צים."נעניק לצרכנים הטבה ממשית בכל קניה המתבטאת במתנה או זיכוי כספי במקום. ע"י כך נחזק את נאמנות הלקוחות הקיימים ואף נגייס מצטרפים חדשים".
אבל לא רק נאמנות עומדת בבסיס השקת מועדוני לקוחות של רשתות. כרטיס מועדון מאפשר ניטור אחר הרגלי הקנייה של הצרכנים, ובכך מסייע לרשתות לייעל את מערך המכירות שלהן. מועדוני לקוחות היו עד לאחרונה כלי של הרשתות הגדולות בלבד, אולם לא עוד.
לרשת מחסני כמעט חינם יש 23 סניפים, שממוקמים באשדוד, רמלה, רחובות, אור יהודה, מודיעין, בית שמש, פתח תקווה, תל אביב, עתלית, טירת הכרמל, נצרת, עפולה, מגדל העמק, טבריה, כוכב יאיר, יבנה, קריית ביאליק, אלקנה, קריית אתא ואור עקיבא.