שתף קטע נבחר

מחסור באוזניות לאייפון בסלקום

אוזניות מכשיר האייפון של לקוח סלקום, שמשמשות גם כדיבורית, התקלקלו לפני תום שנת האחריות. בסלקום אמרו לו תחילה שהן לא כלולות באחריות, ואז הודו שיש מחסור בכל הארץ. סלקום: "יש חוסר זמני במלאי. נספק לו דיבורית חדשה"

האוזניות שמגיעות עם מכשיר האייפון התקלקלו. מי אחראי? אור, לקוח סלקום, ביקש לתקן את אוזניות מכשיר ה-iPhone שרכש בחברה, שמשמשות גם כדיבורית ושלט למכשיר, אבל בסלקום התנערו תחילה מאחריות על האוזניות, וכשהודו שישנה אחריות, הסבירו: יש מחסור באוזניות להחלפה בכל הארץ.

 

 

"אוזניות האייפון המקוריות שלי התקלקלו, עוד לפני שעברה שנת האחריות הראשונה", הוא מספר. "התקשרתי לסלקום, מהם קניתי את המכשיר, ובשלב הראשון נפנפו אותי בכך ש'האוזניות שמגיעות עם המכשיר לא כלולות באחריות'. עשיתי כמה בדיקות בעצמי, וגיליתי שבכל העולם הן כן כלולות באחריות היצרן, ובטלפון הבא לסלקום, כבר אמרו לי שם לגשת למרכז השירות.

 

"קנה אוזניות של נוקיה"

במרכז השירות הודיעו ללקוח שאין להם אוזניות מקוריות של אפל במלאי. "ולמעשה, אין לסלקום מלאי אוזניות בשום מקום בארץ, ואף אחד לא יודע מתי יהיו", אומר אור.

 

"הציעו לי ארבע הצעות חלופיות. 1. לקנות אוזניות של נוקיה במקום זה. זה לא יעזור; 2. לנסות להחליף ב-iDigital, באומרם: 'הם נותנים אחריות למוצרים של אפל, הם בטח יתנו לך להחליף', אבל כמובן שב-iDigital אפילו לא רצו לשמוע על זה; 3. לקבל זיכוי של 30 שקל בשיחות, אבל אני לא משוחח בטלפון הזה, מה גם ששווי האוזניות הוא בכלל 190 שקל; 4. שירשמו לי הזמנה במחשב, ויודיעו לי תוך כמה ימים מתי זה יגיע. בחרתי באופציה הרביעית.

 

אחרי שלא שמע מסלקום במשך שבועיים, אור התקשר לחברה בעצמו. "השיחה שוב התחילה במשפט: 'האוזניות לא כלולות באחריות'", הוא גורס, "ועברה בסופו של דבר לנציגה בכירה יותר שהודיעה לי שוב שאין אוזניות במלאי, אף אחד לא יודע מתי יהיו, ושכדאי לי לנסות להתקשר שוב בעוד שבועיים, לשאול אם יש חדש. כנראה שאוזניות חדשות לא אראה מהם בקרוב".

 

סלקום מסרו בתגובה: "במסגרת מדיניות החברה מגוון האביזרים לאייפון הכלולים בערכת המכשיר הינם תחת אחריות היצרן לתקופה של שנה. כאמור, בנסיון למצוא ללקוח פתרון עקב חוסר מלאי זמני, הוצע לו שכנגד רכישת הדיבורית באופן פרטי תוענק לו הטבת זמן אוויר בסלקום. בימים אלו, הזמנו את הלקוח לקבל דיבורית חדשה במרכז השירות לפי בקשתו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: ויז'ואל/פוטוס
הציעו שיחות ב-30 שקל כנגד אוזניות ב-190 שקל. אילוסטרציה
צילום: ויז'ואל/פוטוס
מומלצים