סטימצקי משיקה מועדון לקוחות
כרטיס החבר של הרשת יעלה 29.90 שקל לשנה וחברי המועדון יוכלו לקבל באמצעותו הנחות של עד 60% על 100 כותרים. בנוסף, יקבלו הביתה מגזין חודשי שיקדם את מכירות הרשת
סטימצקי משיקה את מועדון הלקוחות הראשון מסוגו בענף הספרים: "הסיפור שלי" שמו, בהשקעה של כ-3 מיליון שקל, במטרה לתעד את הרגלי הצריכה של לקוחותיה ולתגמל אותם על נאמנותם. מחיר החברות במועדון 29.90 שקל לשנה.
הרשת קיימה בחודש האחרון פיילוט בשבע מחנויותיה, וכעת כרטיס המועדון יוצע לקהל הרחב. לקוחות המועדון יקבלו מדי חודש כ-100 כותרים בהנחות של עד 60%, יוכלו לקנות תשעה רבי מכר חדשים ב-34.90 שקל,יזכו להנחה של 10% מדי חודש על תחום לועזי כלשהו (ספרי ילדים, אמנות וכו'), הנחה של 8% על כל תחום המוסיקה, וכמובן יקבלו הטבת יום הולדת.
בנוסף, חברי המועדון יקבלו הביתה מגזין חודשי שיקדם את ספרי הרשת ויספק מידע על מבצעים לחברי מועדון. מנכ"ל סטימצקי, איריס בראל: "אנו גאים במיוחד במגזין המועדון, אותו יצרנו תוך גיוס מיטב הכותבים".
לפי בראל, בחודשים ינואר-ספטמבר 2010 הרשת צמחה לעומת התקופה המקבילה ב-2009. הגידול בפדיון בחנויות זהות עומד על 8.7%, הגידול בפדיון מחלקת הפנאי בחנויות זהות עומד על 14.4%. כמו כן ישנו גידול של 12% בפדיון המוסיקה בחנויות זהות, גידול של 9% בכמות העסקאות, גידול של 12% בכמות הפריטים שנמכרו, וגידול העומד על 4% בסל הקניה הממוצע ללקוח.
במהלך 2011, סטימצקי מתכננת לפתוח סניפים בנתניה, מרכז G ביוקנעם, קניון הזהב בראשל"צ, מעלות, התחנה המרכזית והמושבה הגרמנית בירושלים ובשרונה בת"א, בהשקעה של 6 מיליון שקל. ברשת אף מתכננת להשקיע בהרחבת המגוון לילדים. הרשת שכרה את שירותיה של יעל ארד, הבעלים של חברת CONCEPT 4 SUCCESS, כיועצת מיוחדת לשיווק לילדים.
במקביל, רשת צומת ספרים הכריזה כי היא יוצאת לקראת חנוכה במבצע "4 ב-100", זו השנה הרביעית. למשך כחודש ימים תאפשר הרשת לרכוש 4 ספרים ממבחר של למעלה מ-10,000 כותרים במאה שקלים.