HP: המחשב התקלקל? שלם פי 3
צרכן גילה שהלפטופ שלו התקלקל ביום האחרון לאחריות, אך מוקד השירות כבר נסגר. הוא הגיע למעבדה השכם בבוקר, אבל בחברה סירבו לתקן בחינם. רק אחרי שפנה ל-ynet, החברה תיקנה לו את המחשב ללא עלות. מדור חדש
כשהלפטופ של רונן התקלקל בערב, הוא לא האמין למזלו הרע. הקלקול הזה נפל עליו ב-9 במרס 2011 - ובדיוק לפני שנה, הוא רכש את המחשב, מה שאומר שזה היה היום האחרון לאחריות.
הוא התקשר מיד למוקד שירות הלקוחות של HP, אך זה היה סגור. השכם בבוקר, אץ למעבדת השירות והפקיד בה את המחשב. "הגעתי למעבדה ב-9:00, והייתי הלקוח הראשון והיחיד במקום", סיפר ל-ynet.
"אבל אנשי חברת HP התנערו מהאחריות לתיקון, משום שלטענתם איחרתי ותקופת האחריות פגה. על התיקון הם דרשו 2,707 שקל - כמעט פי 3 ממחיר המחשב במקור - פחות מאלף שקל. לאחר דין ודברים הם הסכימו למחיר של 1,350 - אך עדיין מדובר במחיר של פי 1.5 ממחירו המקורי של המחשב. החלטתי בכל זאת לבקש שיחזרו אלי, כדי לבדוק האם זה נוהל הגיוני".
HP: "מחלקת שירות הלקוחות לא הפעילה שיקול דעת"
אולם לפי רונן, איש לא חזר אליו, והמחשב שלו הושבת מאז."הטענה שלי היא שקורה שמחשב מתקלקל בערב אז שירות הלקוחות אינו פעיל, ואם אפשר היה להשאיר הודעה בתא הקולי של שירות הלקוחות, הייתי עושה זאת. עובדה שהגעתי לשם ראשון בבוקר. הגישה שלהם היא קטנונית והדרישה שלהם לסכום התיקון היא פשוט חוצפה. נכון שלכאורה איחרתי ביום, אך למעשה לא יכולתי ליצור עמם קשר בערב, אז איפה תודעת השירות של החברה"?
מ-HP מסרו בתגובה: "מבדיקה שערכנו מחלקת שירות הלקוחות של החברה פעלה לפי התקנון אך לא הפעילה את שיקול הדעת המתבקש במקרה הנ"ל. אנו מצרים על המקרה והמחשב יתוקן ללא עלות".
חברות, נותני שירות ורשתות עשו לכם עוול? פנו אלינו, במסגרת מדור חדש, ותנו לנו לחסוך לכם את כאב הראש. כתבו לנו >>