מגה ורמי לוי העלו את מחירי המשלוחים
מגה העלתה בשבוע האחרון את מחיר המשלוחים דרך האינטרנט ב-40%, מ-19 ל-28 שקל. רמי לוי סיים את מבצע ההשקה של האתר והעלה את מחיר המשלוח מ-19.90 ל-24.90 שקל. שופרסל העלתה את מחירי המשלוחים לפני חצי שנה
בעוד כולם מדברים על עליית מחירי המזון , מגה ורמי לוי העלו את מחירי המשלוחים דרך אתרי ההזמנות באינטרנט. מגה העלתה את מחיר המשלוח ב-32% מ-19 ל-28 שקל ביום שני האחרון (4 ביולי), ורמי לוי העלה את המחיר לפני כשבועיים ב-20%, מ-19.90 ל-24.90 שקל.
מגה השיקה את אתר הסחר שלה לפני שנתיים, ומאז המחיר עמד על 19 ש'. השבוע, כאמור, החליטה לייקר את השירות. רמי לוי, שמפעיל את אתר הסחר של רמי לוי שיווק השקמה כחצי שנה, מסר כי "מהיום בו פתחנו את האתר, הודענוו שהמחיר יהיה 24.90 שקל.
"19.90 ש' היה מחיר השקה, מחיר מבצע. אנחנו לא מרוויחים על המשלוח. 24.90 ש' זה מחיר עלות המשלוח. זה המחיר הניתן לשליח בחברת המשלוחים, כך שאנחנו, בניגוד לרשתות האחרות לא מרוויחים על זה. בנוסף, המחירים אצלנו הכי נמוכים".
תחרות? מגה ושופרסל מציעות את אותו מחיר על משלוח
ממגה נמסר בתגובה: "בעת השקת אתר מגה באינטרנט לפני כשנתיים הכריזה הנהלת הרשת כי בשנתיים הראשונות יוכלו לקוחות האתר להנות מדמי משלוח מופחתים, שיעמדו על סך 19 שקל בלבד.
ביום שני עודכנו דמי המשלוח ל-28 שקל בכל רחבי הארץ. לקוחותינו חברי מועדון YOU יכולים להמשיך להנות מדמי משלוח חינם בקנייה מעל 500 שקל".
רשת שופרסל העלתה כבר לפני חצי שנה את מחיר המשלוחים דרך שופרסל ישיר, אתר הסחר האינטרנטי שלה, ודרך הטלפון, מ-17 ו-20 שקל, ל-28 שקל. שופרסל אף מאפשרת משלוח חינם בקנייה מעל 750 שקל, לכל לקוחותיה. זה אומר שכרגע, מגה השוותה את מחירי המשלוחים שלה למחירים ברשת שופרסל, ובעצם, שתי רשתות המזון הגדולות מציעות משלוחים דרך האינטרנט באותו מחיר בדיוק.
המסקנה: למרות העלאת המחיר, הכי משתלם להזמין משלוח מתחת ל-500 שקל דרך רמי לוי, או להיות חבר מועדון במגה ולהזמין בסכום מעל 500 שקל, או להזמין משלוח בסכום העולה על 750 שקל בשופרסל.