באתי, ראיתי, ניצחתי: חדשות האופנה
תכשיטי וינטג' לוהטים, השוודים מתפשטים בעוד סניפים, האיטלקים מפרגנים מכל הכיוונים ומה זה לעזאזל קולקציית קפסולה?
לצד קולקציות הביגוד לסתיו-חורף שמתחילות לטפטף בשבועות האחרונים, כדאי לשים לב גם לקולקציות האקססוריז ובמיוחד לאחת מבית המותג הצרפתי אלה סטון. מדובר בקולקציית תכשיטי וינטג' בעיצובה של אלכסנדרה בניטה ומה שחיבבתי במיוחד הוא טווח המחירים הרחב.
ותודה ששאלתן: המותג סטון הוקם לפני שש שנים ובהמשך לליינים הקודמים, גם הקולקציה הנוכחית עשויה מחומרים טבעיים, בעבודת יד ובציפוי זהב 24 קראט. את אפקט הוינטג' יוצרת שכבת הפטינה השחורה והתוצאה היא שרשראות גורמט, טבעות ועגילים בשילוב אבנים מיוחדות שיתאימו לג'ינס וטי שירט ביומיום, אך ישדרגו גם שמלת ערב קלילה.
פריטי החובה בעיניי: שרשראות הגורמט הלוהטות ועגילי הנוצה הארוכים, שלא רק יחמיאו לצוואר ויגרמו לאשליית אורך, אלא מתכתבים עם אחד הטרנדים החזקים שילוו אותנו בעונה הקרובה והוא שילוב של חומרים מהטבע ומעולם הציפורים; המעצבת אן דאמולאסטר למשל שילבה נוצות באחת מהשמלות השחורות והדרמטיות שלה.
על תכשיטים מדויקים בטווח מחירים ורסטילי כזה, אני מפנק את סטון בברטלייק השבועי.
טווח מחירים: 195-2,795 שקל
ניתן להשיג: רשת חנויות הבוטיק אליז, שינקין 35, שבזי 30, מתחם התחנה, נווה צדק, תל-אביב
השתלטות נוסח שוודיה
H&M ממשיכה להכות גלים על אדמות ארץ הקודש ופותחת שני סניפים חדשים בהרצליה וברחובות. בדומה לפתיחות קודמות של הרשת בארץ, לרבות זו בהרצליה בשבוע שעבר, גם ביום הפתיחה של הסניף ברחובות ביום חמישי הקרוב, תחלק הרשת כרטיס מתנה (Gift Card) למאה הלקוחות הראשונים שיגיעו לחנות.
החנויות החדשות יציגו את הקולקציה לסתיו הקרוב. תזכורת: בגזרת הנשים שנות ה-70 ממשיכות לככב עם מכנסיים מתרחבים (פלייר), שלל סריגים וחולצות שיקיות בצבעוניות של חום, קאמל, בורדו וקרם. בהמשך לטרנד נוסף שישטוף אותנו בחורף הקרוב, קולקציית הגברים תתמקד בפשטות ומינימליזם עם מעילים, ז'קטים, קרדיגנים ושאר ירקות שיעשו לגברברי ישראל נעים בעונה הקרה.
שני הסניפים החדשים ממוקמים בקניונים (שבעת הכוכבים בהרצליה וקניון רחובות) ויכללו פריטי לבוש מקולקציות נשים, גברים, ילדים ותינוקות. ובנימה אופטימית זו, קדימה להסתער!
ובאותה נשימה, אי אפשר שלא להזכיר את רשת בנטון שפותחת סניף בישראל (דיזנגוף סנטר בתל אביב) וחשפה אמש (יום ראשון, 21 באוגוסט) את מחירי הפריטים בקולקציה שעושה עליה לישראל. על חזרתה של החברה שכולה צבעים ומסורת איטלקית עניפה, תוכלו לקרוא במסגרת מצד שמאל ואת כל הפרטים על המחירים תוכלו לקרוא כאן.
עושים שורשיםבנטון מחזירה את הצבעקרן אוחיון, טרוויזו, איטליהאחרי היעדרות של למעלה מעשור, ובלי הקמפיינים הסנסציוניים שפרסמו אותה, בנטון חוזרת לישראל ותנסה להתחרות על ליבו וכיסו של הקהל המקומי. איך הם מתכוונים לעשות את זה?ריספקט מעבר לים
תגידו מזל טוב ענקי לבוגר שנקר, אושרי צ'איו, שזכה במלגה על סך 120 אלף שקלים ללימודי תואר שני בעיצוב בגדי נשים מטעם בית הספר לעיצוב מרנגוני, איטליה. המלגה תממן את לימודיו בקמפוס בית הספר בעיר מילאנו. 25 מעצבים צעירים מישראל, מתוכם 15 מבוגרי המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, הגישו את מועמדותם לקבלת המלגה החשקת, שיועדה השנה לסטודנטים ישראלים בלבד. צ'איו, נבחר על ידי ועדת המלגות של בית הספר, שנחשב לבית ספר מוביל לעיצוב וניהול אופנה ובעל סניפים במילאנו, לונדון ופריז.
מאז הקמתו בשנת 1935 הכשיר מרנגוני יותר מ-30 אלף מעצבים ואנשי מקצוע בתחומי עיצוב אופנה, מנהל עסקים באופנה, סטיילינג, עיצוב פנים, עיצוב גרפי ותקשורת חזותית. את הבוגרים היותר מוצלחים תמצאו בבתי האופנה דולצ'ה וגבאנה, מוסקינו, ורסאצ'ה, פראדה ואחרים.
השמחה רבה, במיוחד לאור העובדה שזו אינה השנה הראשונה בה נבחר בוגר שנקר לקבל את המלגה ובשנה שעברה זכה יונתן שטרן במלגה מלאה ללימודי מאסטר בעיצוב בגדי גברים במילאנו. מזל טוב כבר אמרנו?
הכל אודות הקפסולה
ונסיים באווירה ספורטיבית: מותג הספורט ריבוק הוציא השנה קולקציית קפסולה שעוצבה בשיתוף אמן ההיפ הופ סוויז ביטס, תחת הכותרת קצב החיים (בתרגום חופשי). מה שזה אומר מבחינתכם הם פריטי ביגוד והנעליים לנשים ולגברים בצבעוניות עליזה במיוחד של ירוק, אדום וכחול שיימשכו את תשומת ליבם של הסובבים אתכם.
אני מאמין שבשלב הזה חלק מכן שואלים את עצמכם מה זה לעזאזל קולקציית קפסולה?! צמד המילים האלה מרכיב את אחד הטרנדים הלוהטים בעולם האופנה בארץ ומעבר לים. מדובר במושג טרי יחסית שמתייחס למגוון מצומצם של פריטים, בין אם ביגוד או אקססוריז, שעוצבו בידי מעצב או אייקון אופנה לרשת מסוימת.
אנחנו מכירים את המונח משיתופי פעולה של מעצבי העל שיוצרים קולקציית קפסולה לרשתות האופנה השונות ולחילופין קולקציות קפסולה בעיצובם או בהשראת אייקוני אופנה א-לה מדונה ופנלופה קרוז. למרות שמדובר בקולקציה נפרדת משאר הפריטים, כל פריט בתוך קולקציית הקפסולה צריך להתאים ליתר חלקי הקולקציה ולאפשר מגוון רחב ביותר של צירופים ביניהם. במקרה של ריבוק, שיתוף הפעולה הביא ליצירת קולקציית קפסולה של ביגוד ספורטיבי ואני אהבתי במיוחד את הסניקרס. שווה להציץ גם בקליפ של סוויז ביטס עם 25 רקדנים מרחבי העולם.
טווח מחירים: 249-349 שקל
ניתן להשיג: רשת חנויות ריבוק, מגה ספורט, נמל תל-אביב ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ
עוד כתבות באתר לאשה