שתף קטע נבחר

H&M תמכור קולקציה של מארני

הרשת הודיעה שתציע למכירה קולקציה מוגבלת בשיתוף עם מותג העל מארני של המעצבת קונסואלו קסטיליוני. הקולקציה תוצע למכירה ב-8 במרס 2012, ותכלול פריטים ואקססוריז לנשים ולגברים

פחות מחודש אחרי שיתוף הפעולה של H&M עם ורסאצ'ה, הרשת הכריזה שמעצבת העל הבאה אליה תחבור היא קונסואלו קסטיליוני, המייסדת והמנהלת האמנותית של המותג האיטלקי האולטרה שיקי מארני (MARNI).

 

 

שיתוף הפעולה החד פעמי יוצג למכירה לקהל הרחב ב-8 במרס 2012, ב-260 חנויות H&M מתוך למעלה מ-2,400. הקולקציה תכלול 40 פריטים ו-30 אקססוריז לנשים ו-30 פריטים ו-10 אקססוריז לגברים. דוגמאות למחירים: שמלות: החל מ-399 שקל, בלייזר: החל מ-599 שקל; אקססוריז החל מ-119 שקל.

מארני ל-H&M (צילום: מגנוס מגנוסון) (צילום: מגנוס מגנוסון)
מארני ל-H&M(צילום: מגנוס מגנוסון)

 

הדפסים מרומזים לגברים; נקודות לנשים

מארני נוסד בשנת 1994 והפך למותג יוקרה אהוב מאוד על חובבות אופנה, שאוהבות בוהו שיק. למותג בגדים פופיים, לא שגרתיים, ארטיסטיים ושיקיים במיוחד.

 

הוא ידוע בצבעוניות העזה שלו, בקולור בלוקינג אלגנטי, בשימוש בשכבות, ובהדפסי הקולז' שלו. הקולקציה של מארני ל-H&M תנסה ללכוד את רוח המותג.

 

בקולקציה ל-H&M אפשר יהיה למצוא חצאיות קפלים רחבות, שמלות, מכנסי שבע-שמיניות, סריגי ז'קארד, ובדים כמשי ופופלין. הקולקציה תאופיין בצלליות רגועות, בניגוד לורסאצ'ה, ובשימוש בהדפס נקודות הפולקה האופייני למותג. באקססוריז אפשר יהיה למצוא נעליים, תיקים, צעיפים, שרשראות גדולות, וכובעים בסגנון סיני שהם אחד מהפריטים היותר מזוהים עם החברה.

 

הקולקציה למין הזכרי תעשה שימוש מרומז בהדפסים, לרוב כבטנה או כפרט ניגודי בחולצות והגזרה מודרנית ומהווה גרסה רכה של קלאסיקות גבריות.

 

באוהוס וערבובי הדפסים

"רציתי ליצור מלתחה אמיתית של מארני, על-ידי החייאת הפיסים האהובים ביותר מעברנו, עם הבדים וההדפסים שמאפיינים את המותג", אמרה המעצבת. "כתמיד, אני אוהבת הדפסים וצבעים מנוגדים, לערבב פרינטים שבטיים מודרניים עם גרפיקות בסגנון באוהאוס, ולהוסיף אלמנטים מעולם בגדי העבודה והספורט".

מארני ל-H&M (צילום: מגנוס מגנוסון) (צילום: מגנוס מגנוסון)
מארני ל-H&M(צילום: מגנוס מגנוסון)

 

הרוח החיה מאחורי שיתופי הפעולה עם מעצבי העל, מרגריטה ואן דן בוש, יועצת קריאטיבית ב-H&M, אמרה: "כולנו אוהבים את הקולקציה ב- M&H, ואנחנו מאמינים שגם הלקוחות שלנו יאהבו אותה. מארני מעניקים מגע מודרני לכל עיצוביהם והם מערבבים הדפסים ואביזרים בצורה שובבית אך מלאת שיק. נהדר לראות כיצד קונסואלו קסטיליוני מתאמת בין העיצובים שלה, יוצרת שילובים חדשים של צבעים והדפסים, עם רמת גימור מדהימה בכל פריט. הקולקציה תגיע לחנויות בתזמון מושלם, כהצהרה מרעננת לאביב הקרוב".

 

זהו שיתוף פעולה נוסף בשרשרת שיתופי פעולה של רשת H&M עם מותגי ומעצבי על כמו: קארל לגרפלד, סטלה מקרתני, קום דה גארסון, ג'ימי צ'ו, סוניה ריקל, לנוון ולאחרונה ורסאצ'ה. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מארני ל-H&M. קונסואלו קסטיליוני עם הדפס אופייני
צילום: מגנוס מגנוסון
קונסואלו קסטיליוני ומרגריטה ואן דן בוש
צילום: מגנוס מגנוסון
מומלצים