לקוחות: שלל תקלות במג'יק HD של HOT
מנויי HOT מתלוננים שכבר חודשיים שהממיר המקליט מג'יק HD נתקע, לא תמיד מקליט וסובל מבאגים נוספים. לקוח אמר ל-ynet: "לו הייתי יודע שמדובר בניסוי משתמשים לא הייתי חותם על העסקה" HOT: "גרסת הממיר תעודכן השבוע"
"ממירי HOT מג'יק HD נמכרים ללקוחות עם תקלות", טוען אייל מפ"ת, לקוח HOT שפנה ל-ynet. "קניתי את מג'יק HD לפני כשלושה שבועות אחרי שאמרו לי שהוא הממיר החדש ביותר ואחרי שהשגתי עסקה טובה: סך הכל אני משלם לחברה 150 שקל לחודש. אחרי ההתקנה, נתקלתי בבעיה בצפייה. מהרגע הראשון שחיברתי את הממיר לחשמל הוא לא עבד היטב. אחרי יותר מ-20 דקות של צפייה הממיר נתקע - אי אפשר היה להחליף ערוץ אלא אם עושים ריסט למכשיר.
"התקשרתי לשירות הלקוחות ושם אמרו לי בנונשלנט: 'כן יש בעיה, ידוע לנו שיש בעיה ואל דאגה'. כל פעם שאני מתקשר אומרים לי: 'זו בעיה ידועה'. אז למה יד אחת משווקת ויד שנייה מכירה את הבעיה?
"בשירות נאמר לי שמדובר בבעיית גרסה וב-28 בדצמבר תעודכן הגרסה בכל הממירים הבעייתיים. אחרי שצעקתי, החליפו לי את המג'יק HD בחזרה לממיר המקליט הישן בתקווה שיחליפו לי שוב למג'יק אחרי שיפתרו את בעיית הגרסה. לא ברור לי איך הם מוכרים באופן גורף מכשיר לא תקין".
"הקלטות נכשלות, השעון לא מתעדכן"
אייל הוא לא הלקוח היחיד שנתקל בבאגים בממיר, פניות דומות הגיעו ל-ynet במהלך החודש האחרון. "עברו שנתיים מאז yes השיקו ממיר מקליט HD ול-HOT היה מספיק זמן להתכונן אני לא מבין למה הוציאו מכשיר עם תקלות" כתב מנוי של HOT בפורום hometheatrer בנובמבר.
גולש נוסף כתב: "הממיר כבה כמה פעמים ביום, לא מקליט תוכניות ואם הקליט אז כאשר כשמבקשים לצפות בתוכנית, הממיר נתקע ואי אפשר לעצור את הצפייה או להעביר קדימה או אחורה. כל שנותר לעשות הוא להוציא את הממיר מהחשמל. בנוסף יש בעיה עם זמינות לוח השידורים. HOT עשו טעות גדולה שהוציאו את הממיר הזה לשוק בצורה כזאת שהוא מלא באגים. שנתיים אחרי ש-yesMax HD יצא, HOT הוציאו ממיר שאי אפשר להשתמש בו".
משתמשים אחרים סיפרו על תקלות דומות ובאגים נוספים: "יש נעילה מוחלטת של הממיר לתגובות עד לחיבור מחדש לחשמל. ישנם באגים קטנים נוספים כמו שעון שלא מתעדכן על התפריט אלא אם כן אתה סוגר ופותח את התפריט מחדש.
"ישנן הקלטות שלמות שנכשלות לחלוטין ושינוי מתמיד בזמן התגובה של הממיר לפעולות שונות - החל מזמן תגובה מהיר עד לזמן תגובה של 10 שניות".
"לא אמרו לי שמדובר בהשקה רכה"
זו לא פעם ראשונה שמתגלה תקלה בממירים של HOT. באפריל נודע כי אירעה תקלה בממיר הוותיק יותר HOT מגי'ק, אז התלוננו לקוחות כי הממיר לא מקליט תוכניות וסדרות מוזמנות. התקלה תוקנה.
אחרי פניית ynet, ב-HOT טענו כי מדובר בפיילוט, "השקה רכה", או ניסוי משתמשים שנמשך חודשיים. לטענת HOT הלקוחות קיבלו את המכשיר בחינם לחודשיים – נובמבר-דצמבר ויודעו מראש על תקלות אפשריות במכשיר. אייל מכחיש: "לא נאמר לי שהמכשיר בחינם" הוא טוען, "אלא רק נאמר לי כמה אשלם על כל החבילה כל חודש. כשהסכמתי לעסקה לא נאמר לי שמדובר בהשקה רכה או בניסוי. לו היו אומרים לי זאת לא הייתי מסכים להשתתף".
החודש כאמור, הניסוי נגמר והממיר יוצע בחינם למצטרפים חדשים, ולוותיקים יעלה בין 10 ל-19.90 שקל בחודש. 10 שקלים ישלמו לקוחות ששידרגו ממיר HD ל-Magic HD ולקוחות קיימים בטריפל; ו-19.90 שקל לחודש ישלמו לקוחות ותיקים נטולי ממיר שהזמינו את ממיר Magic HD.
מחברת HOT נמסר בתגובה: "ממיר המג'יק HD הושק בהשקה רכה, במהלכה ניתן ללקוחות למשך חודשיים ראשונים בחינם. חשוב לציין כי המידע אודות 'חבלי הלידה' של הממיר נאמרו ללקוחות בצורה גלויה ושקופה. בימים אלה אנו מורידים גרסה עדכנית אשר משפרת את ביצועי הממיר, כל העדכונים יבוצעו מרחוק ללא צורך בהתערבות מצד הלקוח. באשר למקרה הספציפי, ההתנהלות לא היתה על-פי הנוהל והלקוח טופל בהתאם".