המונים התנפלו על קיר פרסומת ענק בתל-אביב
מועדון הלקוחות 'קלאב 365' הדביק למעלה מ-40 אלף כרטיסי פרס על קיר הקריה בת"א, באחד הצמתים העמוסים במדינה. הציבור והחיילים מהבסיס הסמוך, שהצטיידו בכיסאות ובשקיות ניילון, התנפלו על השלל בתוך שניות
השלל נחטף תוך שניות: מאות הגיעו היום (ג') לצומת עזריאלי בתל-אביב, שם הדביק מועדון הלקוחות "קלאב 365" למעלה מ-40 אלף כרטיסי פרס על קיר בסיס הקריה. סך הפרסים שחולקו הגיע ל-2 מיליון שקל. האירוע הועבר בשידור חי ב-ynet.
אף על פי שהאירוע היה אמור להתחיל בשעה 14:00 וגובה באבטחה קפדנית, שבע דקות לפני השעה המיועדת תפס עובר אורח יוזמה וצעק "אפשר לקטוף!". מכאן, אפקט הדומינו לא נמנע - הראשון ניגש ואחריו התנפלו מאות אנשים על קיר הפרסים, לפחות חצי מהם חיילים מבסיס הקריה הסמוך. בתוך 10 דקות כבר לא נותר על הקיר כרטיס אחד.
בין היתר, נצפו כאלה שהביאו עמם כיסאות על מנת להגיע לכרטיסים הגבוהים, ואחרים שהצטיידו בשקיות כדי למלאן.
קיר הפרסומת, לצד דרך מנחם בגין, משך גם את תשומת ליבם של הנוסעים בכביש. רוכב אופנועים ובעלי רכבים עצרו את רכבם על הכביש, קטפו פרס מהקיר והמשיכו בנסיעתם. במשך 10 דקות יצר הדבר עומס על הכביש, אך לא פקקים של ממש. אחרי 10 דקות התנועה המשיכה לזרום כהרגלה.
לפי "קלאב 365" (מועדון הלקוחות של המשביר לצרכן, ניו-פארם, אופיס דיפו, אייס, צומת ספרים ועוד) כל אחד מכרטיסי הפרס שנתלו על הקיר יזכה. החברה השקיעה כ-4 מיליון שקל בפעילות. בין הפרסים שחולקו: חופשות לחו"ל, הנחות בטיסות לחו"ל, מחשבים ניידים, ערכות GPS, שוברים בשווי של 365 שקל למימוש ברשת המשביר לצרכן ורשת ניו פארם וכרטיסים בשווי של 10 שקל למימוש במשביר לצרכן, ניו פארם וצומת ספרים.
החברה חששה מהתנפלות המונית עוד יותר על הקיר ומשיבושי תנועה ששיגרמו בעקבותיה, ולכן העבירה עוד קודם הודעה מסודרת למשטרת ישראל ולעיריית תל-אביב, בבקשה להיערך לכל תרחיש שיכול לנבוע מהשקת הקיר. כמו כן, הנהלת החברה שכרה חברת שמירה חיצונית במטרה לשמור על הסדר ולתת מענה לקהל כמו גם לכוחות הביטחון במקרה הצורך.