צפו: תורים בהשקת קולקציית "מארני" ב-H&M
הקולקציה שעיצבה קונסואלו קסטיליוני לבית האופנה האיטלקי מארני הגיעה לסניפי H&M בקניון עזריאלי בת"א ושבעת הכוכבים בהרצליה. הלקוחות באו למקום בהמוניהם והשתרכו בתורים ארוכים מחוץ לחנות. צפו בווידאו ובתמונות
אחרי ורסאצ'ה ואלבר אלבז ללאנוון הגיע תורו של המותג האיטלקי מארני (Marni) להימכר בקולקציה מוגבלת ב-H&M - והמוני לקוחות מיהרו להסתער על מגוון הבגדים. ב-250 מ-2,300 חנויות H&M בעולם, החלו למכור היום (ה') את הקולקציה שיצרה עבור הרשת קונסואלו קסטיליוני, מייסדת מארני. בין החנויות, גם חנות H&M בקניון עזריאלי תל אביב והחנות בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה.
צילום: עופרי יונגרמן
מכירת הפריטים החלה ב-9:30 בעזריאלי וב-10:00 בשבעת הכוכבים. הקולקציה של הנשים ניצבה בחנות בקונספט של "חנות בתוך חנות", כשהלקוחות נכנסו למתחם מארני בחנות בקבוצות של 20, כשלכל קבוצה פרק זמן מוגבל במתחם - 10 דקות. מדי קבוצה, צוות החנות חידש את הפריטים במתחם כדי לאפשר לכמה שיותר לקוחות לקנות ממלוא מגוון הקולקציה. קולקציית הגברים של מארני נמכרה במחלקת הגברים בחנות ולא במתחם המיוחד, לכן הכניסה לגברים היתה חופשית כל העת, כמו גם הכניסה לשאר החנות.
מטרת העמידה בתור היא לחטוף את הפריטים הנחשקים בקולקציה כמה שיותר מוקדם. מהקולקציה של ורסאצ'ה שנמכרה פה בנובמבר 2011, לא נותרו פריטים במחלקת הנשים בתום מספר שעות, בעוד שמהקולקציה של לאנוון שנמכרה בנובמבר 2010, נותרו מספר שמלות שהמשיכו להימכר בעזריאלי במהלך החודש.
הקולקציה הנשית של מארני ל-H&M כוללת 40 פריטים ו-30 אקססוריז, והגברית - 30 פריטים ו-10 אקססוריז. דוגמאות למחירים: שמלות: החל מ-399 שקל, בלייזר: החל מ-599 שקל; אקססוריז החל מ-119 שקל.
צילום הווידאו הגיע ל-ynet באמצעות האימייל האדום