שתף קטע נבחר

לקוחות: "רשת בנים בנות לא סיפקה לנו רהיטים"

לקוחות הרשת טוענים: אין מענה טלפוני, נראה שכמה מהחנויות נסגרו אחרי שהמוכרים התחמקו זמן רב ממתן תשובות לאיחורים והחשש הוא שהרשת לא תספק את הרהיטים. לקוחה: "הבת שלי ישנה על מזרון, אני מודה לאל של קניתי שם את כל החדר"

האם רשת הרהיטים בנים בנות פשטה את הרגל או סתם סובלת מבעיית שירות? לקוחות הרשת שהזמינו בחנויותיה רהיטים לילדיהם ולכאורה - לא קיבלו את אשר הוזמן - חוששים שהרשת קרסה. לטענת הלקוחות, לפחות שתיים מהחנויות נסגרו, ומבדיקת ynet עולה כי אין מענה טלפוני באף אחד מחמשת סניפי הרשת שפועלת מאז 1999. ניסינו לדבר עם מנכ"ל החברה, אך הטלפון הנייד שלו לא זמין.

 

 

דנה היא אחת הלקוחות שמחפשים את הרשת בנרות ותוהים לאן נעלמה. "קניתי מיטה לילדתי בת ה-5 ב-26 במרס, אמרו לי שיספקו אותה תוך 30 יום, ואז תוך 45 יום ומאז המוכרים מתחמקים מאיתנו", סיפרה ל-ynet. "אני מודה לאל שלא הזמנתי שם חדר שלם. הילדה ישנה כבר חודש על מזרון, למרות שהבטחתי לה מיטה של נסיכה".

 

דנה ובן זוגה שילמו 3,500 שקל על המיטה. "עברנו דירה לפני כחודש והבטיחו לי בחנות בר"ג שיספקו את המיטה תוך 30 יום במקום 45 כנהוג ברשת, כמחווה", אמרה, "אחרי 30 יום אמרו לי: 'נשלח את המיטה תוך 45 יום', לא אמרתי דבר כי רציתי את המיטה. מאז, כל פעם הם דוחים אותי בתירוץ אחר: 'יש המון לחץ', 'יש המון הזמנות', 'המפעל עובר מקום'.

 

"בעלי הגיע לאחרונה לחנות ואמרו לו שיתאמו מועד מסירה. כל כך שמחתי אבל כלום לא קרה. בימים האחרונים הם בכלל לא עונים לטלפון. הגענו שוב לחנות והמוכר התפרץ: 'אתם צודקים, אני לא יודע מה לומר לכם, החברה העמידה אותנו להתמודד לבד מול הלקוחות, אנחנו לא יודעים מה לומר ללקוחות". הוא נתן לנו מספר טלפון נייד של חגי אדרי, מנהל הרשת אבל הוא לא עונה. ניסיתי לבטל את התשלומים בישראכרט אבל הם כבר שולמו. הבנתי שהחנות נסגרה, עכשיו אני צריכה לחפש מיטה חדשה".

 

חוששים שנפגעתם? צרו קשר במייל

תמיר מפ"ת סיפר ל-ynet: "רכשתי מיטה לבני ב-9 באפריל ב-3,000 שקל. בזמן הקנייה שילמתי אלף שקלים מקדמה ואמרו לי שהרהיט יגיע תוך 35 יום ושעלי להשלים את הסכום יומיים לפני מועד קבלת הרהיטים. ספרתי את הימים, לא כולל פסח והגעתי לחנות כמה ימים לפני מועד האספקה הנקוב כדי להשלים את מלוא הסכום.

 

"הערתי שעדיין לא תיאמו עמי מועד אספקה. נאמר לי שהפקידה האחראית, לימור,  חולה ולא נמצאת, אבל היא תפנה אלייך. כעבור כמה ימים פניתי שוב והפעם, 'אתה צריך לדבר עם המנהל אך הוא חולה'. התקשרתי אליהם והגעתי אליהם מאז מספר פעמים פיזית, כשבסוף מנהל החנות ניר, אמר לי להתקשר לחגי המנכ"ל. המנכ" אמר לי שיחזור אלי עוד שעתיים, אך לא חזר ומאז אי אפשר להשיגו בטלפון. חזרתי לניר והוא שוב טרטר אותי עם סיפורי לילה ולילה.

 

"לפני יומיים, הגעתי שוב למקום והחנות סגורה ומסוגרת. גם החנות בר"ג סגורה. השארתי בפ"ת פתק שלקוחות יצרו איתי קשר ויצרתי קשר עם עו"ד". תמיר מבקש שלקוחות שנפגעו לכאורה מהחברה, יצרו עמו קשר באמצעות משלוח מייל לכתובת הזאת.

 

בוריס שרכש מיטה לבתו בסניף בסגולה ב-2,000 שקל, כבר הבחין בשלט שתלה תמיר על דלת החנות. "אין מענה באף חנות, אני מיואש, אולי התארגנות קונים תעזור".

 

עו"ד ניר שדה אליו פנו כתריסר מהלקוחות שנפגעו אמר ל-ynet: "פנו אלי כבר 12 לקוחות מודאגים ששילמו 4,000-3,000 שקל על ריהוט לילדים. אנחנו חוששים שהם מעלימים סחורה מהחנויות וניסיונות לדבר עם מנהל הרשת עלו בתוהו. כמי שמייצג מספר לקוחות, אפעל להגשת תובענה כנגד החברה והבעלים שלה. המפעל באשדוד צולם לאחרונה ונראה שהוא כמעט ריק".

 

לא ניתן היה להשיג את תגובת הרשת לידיעה

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים