לראשונה: פרסומת ישראלית בסופרבול. צפו
משחק הסופרבול, אירוע הפרסום המשמעותי ביותר בעולם, יקבל בחודש פברואר גם זווית ישראלית, כשתשודר בו פרסומת של חברת סודהסטרים. הפרסומת זכתה עד כה ליותר ממיליון צפיות ביוטיוב, לאחר שנאסרה לשידור בבריטניה
חברת סודהסטרים הודיעה היום (ג') כי פרסומת שלה תשודר במסגרת משחק הגמר של הפוטבול האמריקאי - הסופרבול - שיתקיים ב-3 בפברואר 2013. תהיה זאת הפעם הראשונה שבה חברה ישראלית כלשהי מופיעה בקמפיין במסגרת משחק הסופרבול, שנחשב לאירוע הפרסום החשוב והיקר ביותר בעולם.
כתבות נוספות אודות הסופרבול :
- סופרבול - ליל הפרסומות הגדול
- מדונה בסופרבול: סופר-סטאר. צפו
- צפו בפרסומות הסופרבול בלי לצפות בסופרבול
צפו בסרטון, שכבר הועלה לאתר יוטיוב:
הפרסומת מדגישה את התועלת הסביבתית של סודהסטרים על ידי הצגת סצינות שונות בהן בקבוקי משקאות נעלמים בפתאומיות בשעה שאנשים מייצרים לעצמם משקה מוגז באמצעות מכשיר הסודהסטרים. הקמפיין, שהפרסומת שתשודר בסופרבול היא חלק ממנו, נפסל לאחרונה לשידור בבריטניה בטענה כי הוא מכפיש את תעשיית המשקאות התוססים האחרים.
מאז הועלתה הפרסומת לרשת, לפני שלושה שבועות, היא זכתה כבר ליותר מ-1.2 מיליון צפיות.
השידור במהלך משחק הסופרבול יקנה חשיפה משמעותית לחברת סודהסטרים: בשנה שעברה, למשל, צפו בשידור המשחק מעל 100 מיליון איש בארצות הברית בלבד ומעל 700 מיליון איש ברחבי העולם, ועלות של דקת שידור במהלך הפסקת הפרסומות בו מגיעה לכמה מיליוני דולרים.
יוצר הפרסומת זכה בפרסים
הפרסומת של סודהסטרים היא חלק מהקמפיין העולמי החדש של החברה הנקרא The SodaStream Effect, אשר מופק בחלקו על ידי אלכס בוגוסקי מסוכנות הפרסום COMMON ומי שזכה לתואר "מנהל הקריאייטיב של העשור" מטעם מגזין הפרסום Adweeks. מוצרי החברה נמכרים ביותר מ-60 אלף חנויות קמעונאיות ב-45 מדינות ברחבי העולם.
דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודהסטרים, אמר היום: "המחויבות שלנו להשקיע בסופרבול עומדת בקנה אחד עם המאמצים הנרחבים שלנו להגדיל באופן משמעותי את החדירה לשוק האמריקאי והעולמי".