שתף קטע נבחר

ענקית שיווק חדשה: יינות ביתן וכמעט חינם ימוזגו

מיזוג יינות ביתן וכמעט חינם אושר על ידי רשות ההגבלים העסקיים. בכך נסללת הדרך ליצירת ענקית קמעונאות חדשה שתתחרה על המקום השלישי בשוק קמעונאות המזון. אישור המיזוג לא כלל את סניף כמעט חינם באלפי מנשה

רשות ההגבלים העסקיים אישרה היום (ד') את מיזוג יינות ביתן וכמעט חינם. אישור זה סולל את הדרך ליצירת ענקית קמעונאות חדשה שתתחרה על המקום השלישי בשוק קמעונאות המזון.

 

 

אישור המיזוג לא כלל את סניף כמעט חינם באלפי מנשה – וכבר הבוקר דיווחה צים שיווק, המפעילה את רשת כמעט חינם, על סיום ההתקשרות עם הזכיין שהפעיל את הסניף.

 

במסגרת העסקה תקבל לידיה יינות ביתן 36 סניפים של רשת כמעט חינם. יינות ביתן מפעילה כיום 27 חנויות. הרשת הממוזגת תהיה השלישית בגודלה אחרי שופרסל ומגה מבחינת כמות הסניפים, אך עדיין לא ברור אם תהיה שלישית בדירוג המכירות – כאשר על התואר הזה תתחרה על רשת רמי לוי שיווק השקמה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים