HOT מובייל: חיילים חויבו בטעות ויזוכו
קצינים ונגדים שהחזיקו במכשיר מירס צה"לי קיבלו החודש חיוב שגוי של 300 שקל על אי השבת הסלולרי ל-HOT מובייל, למרות שהם כן החזירו את המכשיר. HOT מובייל מתנצלים: "מדובר בתקלה מחשובית, הלקוחות יזוכו בימים הקרובים"
חיוב שגוי ב-HOT מובייל: חיילים שנתבקשו להחזיר את מכשיר המירס הצה"לי שלהם, בתום סיום החוזה של החברה עם צה"ל, גילו שלמרות שהחזירו אותו בזמן - חויבו ב-300 שקל על אי השבת הסלולרי. קצינים ונגדים בצה"ל קיבלו באחרונה פקודה להזדכות על מכשיר המירס שלהם, כחלק מהמעבר של הצבא לשירותי הסלולר של סלקום.
- לאן נעלמו האייפדים של רמי לוי תקשורת?
- יש לכם תלונה? שילחו לנו
- רוצים שישמעו אתכם? כתבו את דעתכם בפייסבוק שלנו
, ואנו נפרסם תגובות נבחרות
קצין בשם אמיר סיפר ל-ynet שהחזיר את מכשיר המירס שלו בזמן, אך קיבל חיוב מסתורי בתמורה. "הזדכיתי על המכשיר יחד עם החברה שלי ביום האחרון להחזרת המכשירים. יש לנו אישור בכתב על כך. ובכל זאת, שנינו קיבלנו חיוב של 300 שקל. בשיחות עם חברי, גיליתי שכולם קיבלו את אותו חיוב תמוה".
"מאות פניות מקצינים ונגדים"
אמיר פנה לשירות הלקוחות של HOT מובייל. לטענתו אמרו לו שם שעליו לפנות ליחידה בצבא כדי לברר על מה החיוב. "החיילת שענתה לי, אמרה שהם קיבלו מאות פניות מקצינים ונגדים עם אותו הסיפור, ואמרה שעלינו למצוא את אישור המכשיר מ-HOT מובייל, מלפני שלושה חודשים, על מנת להוכיח את 'חפותנו'".
"חזרתי ל-HOT מובייל ושם אמרו לי לשלוח פקס עם המכתב שמאשר שאכן הזדכיתי על מכשיר הטלפון הסלולרי של מירס שהיה ברשותי. אחרי שלחצתי עליהם, אמרה לי נציגת השירות שזו תקלה. כמובן - כשיש תקלה קודם מחייבים את הלקוח, לאחר מכן אם הוא רואה את החיוב, שיוכיח את חפותו. בתור התחלה הכחשתי את העסקה בחברת האשראי, אני מקווה שנגדים וקצינים לא יצטרכו 'לעשות שרירים' מול HOT מובייל כדי להוכיח שהחזירו את המכשיר".
מ-HOT מובייל נמסר בתגובה: "אנו מתנצלים על החיוב השגוי. מדובר בתקלה מחשובית והזיכוי יועבר ללקוחות שחויבו בימים הקרובים".