שתף קטע נבחר

המשביר: נמכור בשמים יותר בזול מהדיוטי פרי

הרשת טוענת שתמכור 20 בשמים במחירים נמוכים ממחירי הדיוטי פרי, אך לא תפרסם את המחירים מראש. בנוסף, תגדיל שטחי המכירה של מוצרי החשמל ותחל למכור מוצרי חשמל גדולים. "נישאר הרשת היחידה שתמכור מוצרי חשמל בקניונים". ג'יימס ריצ'רדסון: המחירים שלנו ימשיכו להיות אטרקטיביים

רשת המשביר לצרכן יוצאת בשני מהלכים שיווקיים: תמכור לחברי מועדון 20 בשמים, במחירים הנמוכים ממחירי הדיוטי פרי ב-5%-10% כך לטענת הרשת, ותחזיר את הכסף למי שימצא בושם זול יותר בדיוטי פרי. הרשת תיכנס גם למכירת מוצרי חשמל, כולל מותג פרטי, ומקווה להגיע מ-1.5% ל-5% מהשוק.

 

רוצה להיות מפתה בדייט? זה תלוי בבקבוק הבושם

פנינה רוזנבלום: רוצה להיכנס לחנויות למזון בע"ח

עד 200 שקל: מכנסי ג'ינס קצרים לגברים

במהלך הבישום תשקיע למעלה ממיליון דולר. במהלך החשמל תשקיע 6.5 מיליון שקל ב-3 השנים הבאות.

  

מהם מחירי הבשמים? במשביר לא מגלים

רשימת הבשמים שבמבצע תשתנה מדי מספר ימים. כרגע מדובר ב- 1 מיליון לגבר, פנטזי 100 מ״ל לאישה, ארמני קוד 125 מ״ל ואופוריה לאישה 100 מ״ל.

 

אופוריה - במשביר יהיה זול יותר? ()
אופוריה - במשביר יהיה זול יותר?

 

במשביר סירבו לתת ל-ynet את רשימת הבשמים המלאה וכן סירבו לפרט את מחירי הבשמים ולא יפרסמו אותם באתר האינטרנט של הרשת. מכאן שאין שקיפות מלאה והצרכן לא יכול לדעת את המחירים של המשביר מראש.

 

במשביר מסבירים את אי פרסום המחירים בשל "התחרות עם הדיוטי פרי וההערכות שלהם מולנו. מידי יום או כמה ימים, הרשימה שלנו תשתנה כדי לא לאפשר היערכות שלהם".

 

יש לציין שגם מחירי הדיוטי פרי לא מפורטים באתר של ג'יימס ריצ'רדסון.

 

את המחירים הנפוצים של הבשמים הללו, ניתן למצוא באתרי השוואות מחירים כמו זאפ. כך למשל המחיר הנמוך ביותר המצויין לבושם 1 מיליון לגבר עומד על 219 שקל.

 

ניקח 60 מיליון שקל מהדיוטי פרי

שוק הבישום מגלגל 900 מיליון שקל בשנה. המכירות של המשביר בבשמים עומדות על 170 מיליון שקל. המכירות של הדיוטי פרי: 300 מיליון שקל בשנה.

 

"ניקח 60 מיליון שקל מהדיוטי פרי. הדיוטי פרי כבר איבד ב-10% במכירות בשמים מ-2011", אמר היום (א') אסף בן דב במסיבת עיתונאים של המשביר. "זה קמפיין שיעלה מחר עד סוף הקיץ, ונמשיך אותו הלאה אם הצרכנים ירצו בכך. נחזיר לך את הכסף אם תמצא מחיר יותר נמוך בדיוטי פרי. במהלך דומה שהדיוטי פרי עשה - היו אותיות קטנות שאצלנו אין. אצלנו המחיר הנמוך כולל מבצעים לחברי מועדון, וכולל מחירי אילת.

 

"בחגים עובדים על רווחיות גולמית של 10% בבשמים, כשעלות ההפעלה של חנות היא עד 35%. הבישום מהווה 15% מהפעילות כך שאנחנו יודעים להרוויח ממקומות אחרים. במהלך הזה, אנחנו רוצים להביא נתח שוק נוסף לבשמים".

  

מוצרי חשמל גדולים יימכרו ב-25 סניפים

בחשמל, המשביר העבירה את הפעילות אליה, אחרי שנוהלה על-ידי זכיין. הרשת מוכרת מוצרי חשמל קטנים ומתכוונת להיכנס למוצרים לבנים: מקררים, מכונות כביסה.

 

"בניגוד לרשתות אחרות, אנחנו לא מוכרים מותגים מסויימים רק כי אנחנו שותפים בייבוא שלהם", אמר סמנכ"ל סחר דודי כהן. "כיום שטח המכירה של מוצרי החשמל עומד על 2,500 מ"ר וכוונתנו להגיע ל-4,000 מ"ר ב-2015.

 

"אנחנו מוכרים כבר שנה וחצי מוצרים בייבוא מקביל. מוצרי החשמל הגדולים יימכרו בקרוב ב-25 הסניפים הגדולים שלנו.

 

"נמכור גם מותג פרטי של המשביר במוצרי חשמל קטנים. לא בהתקשרות עם יבואן. כך נוכל להוריד עוד יותר את המחיר.

 

"אין היום כניסה של רשתות חשמל בקניונים ואני מניח שעד סוף השנה הזו הרשת היחידה שתמכור בקניונים היא המשביר לצרכן".

 

תמכרו באונליין?

 

"נהיה שם בשנה הבאה".

 

מג'יימס ריצ'רדסון נמסר בתגובה: "בקטגוריית הבישום, מציעה ג'יימס ריצ'רדסון מגוון הכולל למעלה מ- 2,000 בשמים, לרבות מהדורות בלעדיות, במחירים אטרקטיביים בהשוואה לשוק המקומי.

 

כך למשל: 1 מיליון לגבר 100 מ"ל – 54.90$ (פער של 20% מהשוק המקומי); פנטזי 100 מ"ל לאישה – 24.90$ (פער של 33% מהשוק המקומי); ארמני קוד 125 מ"ל – 66.90$ (פער של 25% מהשוק המקומי); אופוריה לאישה 100 מ"ל – 66.90$ (פער של 18% מהשוק המקומי); בנוסף, למחיר הבסיס האטרקטיבי הנ"ל, משתתפים הבשמים במבצע קנה ב- 199$ ושלם רק 149$, שמשמעותו הנחה נוספת בשיעור של 25% מה שהופך את הקנייה לאטרקטיבית אף יותר ולמשתלמת ביותר.

 

"חשוב להדגיש, כי בשמי היוקרה (שאינם משתתפים באף מבצע בשוק במקומי) הכוללים את המותגים שאנל, טרי מוגלר, פראדה, הרמס, מרק ג'ייקובס הינם הבשמים הפופולאריים והנמכרים ביותר בדיוטי פרי, בשל פערי המחיר המשמעותיים המתבטאים בפערים של עד 40% בהשוואה לשוק המקומי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים