שתף קטע נבחר

פייפאל הודיעה ללקוחות בטעות שזכו ב-500 שקל

בחברה יצאו במבצע: מי שיקנה מוצרים מסוימים דרך הסלולרי ביום א', עשוי לזכות ב-500 שקל אם ישלם באמצעות פייפאל. לקוחות רבים קיבלו במייל הודעה שזכו, אך התאכזבו לגלות שלא הועבר כסף לחשבונם. בפייפאל התנצלו: טעות טכנית מצערת, נודיע ללקוחות שנשלחה אליהם הודעה שגויה

בחברת פייפאל (paypal) כולם זוכים, בטעות. בחברה, המאפשרת לבצע תשלומים דרך האינטרנט, שלחו מייל למאות לקוחות בארץ, לפיו זכו ב-500 שקל במסגרת מבצע. עם זאת, הלקוחות התאכזבו לגלות שלא נכנס שום כסף לחשבון הבנק שלהם.

 

לכתבות נוספות בערוץ הצרכנות

 

לקוח פייפאל בשם אליקים סיפר ל-ynet, כי מדובר במבצע של החברה שמכונה "Better Sundays", שמטרתו לעודד קניות דרך המכשיר הנייד ביום ראשון. "הם הכריזו על מבצע: מי שקונה דרך המכשיר הסלולרי ביום א' באמצעות פייפאל, עשוי לזכות ב-500 שקל", סיפר.


 

לדבריו, "קיבלתי הודעה במייל, אבל כלום לא נכנס לחשבון. כשהתקשרתי לשירות הלקוחות אמרו לי שזו טעות שקרתה להרבה לקוחות".

 

גם דניאל הוא אחד מה"זוכים". "קניתי היום בגדים וקיבלתי מייל שזכיתי ב-500 שקל ושהכסף נמצא ביתרת חשבון הפייפאל שלי", סיפר ל-ynet, "נכנסתי לחשבון והוא היה במאזן אפס".

 

"החלטתי להיכנס לעמוד הפייסבוק שלהם וראיתי שרבים התלוננו לפני. מה שקניתי בכלל לא היה ברשימת הפריטים שהם ביקשו שנקנה כדי להשתתף במבצע".

 

עדי, לקוח נוסף, סיפר ל-ynet שהחברה לא פרסמה הודעת התנצלות על כך בעמוד הפייסבוק שלה, אלא רק ענתה למתלוננים אחרי שהחלו לזרום לשם תלונות. "קניתי לאשתי כרטיס לכנס בחו"ל", סיפר, "זה היה בכלל ביום שישי, אחרי שהרבה זמן לא השתמשתי בפייפאל שלי.

 

"היום קיבלתי הודעה במיל שזכיתי ב-500 שקל. זה היה בגוף מייל שהכותרת שלו היתה ש'המבצע נמשך עוד שבועיים'. בכלל לא ידעתי באיזה מבצע מדובר אז מיד חשדתי. לא לחצתי על הלינק לחשבון, אלא נכנסתי אליו מלינק אחר וראיתי שלא נכנס לשם שום סכום.

 

"נכנסתי לעמוד הפייסבוק שלהם וראיתי שהם רק עונים לאנשים ששואלים על כך, אך לא פרסמו הודעה שמיידעת על הטעות". עדי העריך: "בטוח יש מי שהוציא היום כסף כי הוא חשב שזכה ב-500 שקל".

 

מהחברה נמסר בתגובה: "ביום ראשון, 7 ביולי, נשלחה הודעת דוא"ל למספר לקוחות PayPal ישראליים, שהודיעה על כך שהם זכו בתחרות מטעם PayPal ב-500 שקל שאמורים להופיע בחשבון ה-PayPal שלהם. מדובר בטעות מצערת שקרתה בשל תקלה טכנית בהפצת הדוא"ל.

 

"אנו נשלח הודעה שנייה לאותם הלקוחות שנשלחה אליהם הודעה שגויה כדי לאשר שסכום הזכייה לא מופיע בחשבון ה-PayPal שלהם, ולהתנצל על הטעות ועל אי הנוחות שנגרמה. הזוכים בתחרות כבר קיבלו את סכום הזכייה לחשבון ה-PayPal שלהם, והודעה נפרדת נשלחה אליהם. זו אינה החוויה שאנו רוצים לתת ללקוחות PayPal ושוב, אנו מצטערים על הטעות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים