עפות על עצמן: כך חב' התעופה מושכות אתכם
עם אצבעות, בעזרת עננים, חיות מצוירות או בסיוען של משפחות מגוונות אתנית: חברות התעופה מנסות לפתות אותנו בדרכים יצירתיות במיוחד לקנות דווקא אצלן כרטיס. לקראת עונת הנסיעות ליקטנו מרחבי העולם את המודעות המקוריות ביותר
מריחים אותה? את חופשת הקיץ כמובן. אותה תקופה מופלאה, שבה מטוסי סילון לוקחים את כולנו הרחק מטרדות היום-יום. עבור חברות תעופה, החלום הזה שלכם מהווה כר פורה לפרסומות יוצאות דופן.
כתבות נוספות בנושא מיתוג, שיווק ופרסום:
- מה משותף לשב"כ, לבמבה ולשלמה ארצי?
- השיווק מת מצחוק: כך מגיעים ללב הצרכנים
- פרסומות בתחפושות: ושלא יעבדו עליכם
ליקטנו מרחבי העולם דוגמאות יצירתיות במיוחד שמדגימות את הדרך, שבה חברות תעופה אורזות את החלום הקטן שיש לכל אחד מאיתנו לטוס הרחק מכאן. אז ארזו את המזוודות, הדקו את החגורות וצאו איתנו למסע פרסומי-יצירתי מסביב לעולם.
קפיצה קטנה לחו"ל
איזה כיף לטוס שכובים על הגב ולא כפופים ומכווצים במושבי מחלקת תיירים? חברת התעופה הברזילאית TAM מדגימה במודעה שלה איך זה מרגיש לטוס בדרך לא שגרתית.
לפעמים, חלומות מתגשמים
סדרת המודעות של חברת התעופה המלזית AIR ASIA, מנסה לשכנע כי היא-היא שתצליח להגשים את החלומות הכמוסים של לקוחותיה ה"חסכנים", שרוצים לבקר בממלכה הבריטית.
עכשיו מעונן
אייר פראנס, חברת התעופה הלאומית של צרפת, השיקה סדרת מודעות שמעיפה את היצירתיות לעננים - תרתי משמע - ומבטיחה גם היא להגשים חלומות, שנשקפים מבעד לאשנבי המטוסים שלה.
בין שתי משפחות עובר רק קו טיסה אחד
סדרת מודעות בולטת של חברת התעופה הספרדית איבריה, מצאה דרך מעוררת מחשבה להציג את קווי הטיסה שלה באמצעות משפחות "מעורבות יעדים".
אילו ציפורים...
ואותה איבריה גם מצאה דרך מקורית להציג את העובדה, שהיא טסה מדי יום ליותר ממאה יעדים שונים.
שילוב יעדים
סדרת המודעות של החברה הבריטית בריטיש איירווייס, משלבת את יעדי הטיסה שלה בוויז'ואלים הקריאטיביים של המודעות שלה.
אין כמו בבית...
סדרת המודעות המקסימה הבאה (של Kingfisher) מנסה להעביר את המסר, שהכי טוב לטוס ולחזור באותו יום כדי לישון במיטה מוכרת ולא במלון זר ומנוכר.
תן לאצבעות לטוס במקומך
קמפיין חמוד, בכיכובן של אצבעות מואנשות, לאפליקצית האייפון של טורקיש איירליינס, לוקח
את השימוש באצבעות גם לקמפיין עצמו.
טוסו לשלום
וניפרד עם סדרת מודעות מופלאה של חברת SBA המיועדת לאנשים כמוכם וכמונו - שאוהבים להביט על החיים ועל נופים מבעד לחלונות אליפטיים של מטוסים.
ערן יסעור הוא מומחה לשיווק ולפרסום ומייצג בישראל את ארגון ה-Superbrands ואת פרסי החדשנות הבינלאומיים של מוצר השנה. הכתבה הוכנה בסיועו של אחיה פריד