שתף קטע נבחר

 

קרן ידעיה: "השחקנים בכו בסצנות הקשות"

צילומי "הרחק מהיעדרו" הצריכו הכנה - לא קל לשני שחקנים להפוך לאב ובת שמנהלים מערכת יחסים מעוותת. "המטרה היתה להפוך לזוג אמיתי" אומרת קרן ידעיה, ומספרת על ההתנגדות לעירום, סצנות האונס ואיבוד השליטה על הסט. הערות הבמאית

לא קל לעבוד על סרט שעוסק בגילוי עריות ובאונס. הבמאית קרן ידעיה הבינה שבצילומי "הרחק מהיעדרו" השחקנים יזדקקו לעזרה כדי להגיע למקומות אפלים יותר: המקומות שבהם מצויות הדמויות הראשיות - אב ובת שבה הוא מתעלל מינית מאז שהיתה קטנה. "המטרה היתה להפוך אותם לזוג אמיתי, שיתאהבו אהבה מעוותת", מספרת ידעיה על ההכנות. "בחזרות לא קראנו תסריט, אלא נפגשנו ודיברנו על דברים אינטימיים, חיפשנו דרכים להתחבר לדמות".  

 

הערות הבמאית עם קרן ידעיה

הערות הבמאית עם קרן ידעיה

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

את האב המתעלל גילם צחי גראד, והסצנות לא היו קלות עבורו -

עד כדי דמעות. "לצחי יש שתי בנות והוא לא הצליח להתחבר לידיעה שזו הבת שלו. הוא אמר שהוא צריך להתחבר למקומות אפלים, ואמרתי לו 'לך על זה, היא השפחה שלך'", מספרת ידעיה. מעיין תורג'מן, שמגלמת את הבת, נדרשה לצילומים של אונס קבוצתי, התעללות ובולמיה, אך ידעיה אומרת שדווקא גראד היה זה שפרץ בבכי קודם: "בסצנות הקשות הוא היה בוכה, והיא היתה בוכה בגללו". 

 

עוד על שיטות העבודה של הבמאית, הקשר לאונס בחוף בוגרשוב וההימנעות המכוונת מעירום - בכתבת הווידאו הערות הבמאית.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רפי דלויה
קרן ידעיה. אוהבת לאבד שליטה על הסט
צילום: רפי דלויה
לאתר ההטבות
מומלצים