זמן המתנה ממושך במוקד חברת החשמל
במוקד 103 של החברה עונים בדרך כלל תוך פחות מדקה, אך הבוקר, זמן ההמתנה קפץ ל-20 דקות. חברת החשמל מסרה כי הסיבה היא עיצומי עובדים. הוועד: "זו דוגמא למה שיקרה כשהמענה במוקד הטלפוני, שעד היום עבד בצורה מצויינת, יסבול מצמצום בכוח האדם שלו"
זמן המתנה ממושך במוקד חברת החשמל: החברה מסרה הבוקר (א') כי היא "מבקשת ליידע את ציבור לקוחותיה כי בשל עיצומי עובדים, זמן ההמתנה למענה בקו 103 ממושך מהרגיל. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית".
- המתנתם בלי סוף במוקד שירות? כיתבו לנו
העובדים הונחו לענות למתקשרים תוך עד 3 דקות, אבל כיוון בוקר יום ראשון נחשב לעמוס בפניות, כשמתקשרים ל-103, ישנה הודעה המדווחת על עומסים על המוקד. לפי ההערכה זמן ההמתנה הממוצע קפץ ל-10 דקות, אך מבדיקה שלנו, זמן ההמתנה עומד על כ-20 דקות.
בימים כתיקונם המענה הטלפוני של החברה הוא מהמהירים ומהיעילים מבין החברות. זמן ההמתנה הממוצע עומד על פחות מחצי דקה - כ-30 שניות. במקרה של תקלה באזורך, אין כלל צורך להגיע לנציג. ברגע שהזנת למערכת את האזור בו אתה נמצא, המענה הקולי מודיע לך שהחברה מודעת לתקלה וכן תוך כמה זמן תתוקן. בדרך כלל תקלות מתוקנות אף מהר יותר מהזמן שצויין במערכת.
במוקד שירות הלקוחות אמרה לנו הנציגה שהסיבה להמתנה הממושכת היא "עומס במוקד". לשאלה אם זה בגלל עיצומים השיבה בשלילה. "יש זמן המתנה ממושך בגלל עומס. קורה".
מוועד חברת החשמל נמסר בתגובה: "ועד עובדי חברת החשמל אינו נוקט בעיצומים. מדובר בפיילוט אותו מקיים ועד העובדים בעקבות כוונת ההנהלה להיצמד ללשון החוק, המחייב מתחילת 2015 מענה אנושי תוך 3 דקות.
"קיום הפיילוט מהווה דוגמא מה קורה כאשר המענה במוקד הטלפוני, שעד היום עבד בצורה מצויינת יסבול מצמצום בכוח האדם שלו".