פורשה תתחרה בטסלה עם חשמלית ראשונה
אפילו מכוניות הספורט עוברות לחשמל. פורשה החליטה שמכונית הסדאן החדשה - שתכונה פאג'ון - תשווק עם מנוע חשמלי, ותתחרה ישירות בטסלה מודל S
ביצועים, אבל בירוק. פורשה תציג מתחרה ישירה לטסלה מודל S החשמלית. קברניטי יצרנית מכוניות הספורט הגדולה והריווחית מכולן, החליטו כי הפאג'ון (Pajun) - מכונית ספורט-סדאן שתושק בקרוב - תוצע רק עם הנעה חשמלית מלאה.
מגזין ה"אוטו מוטור אנד ספורט" הגרמני מדווח, כי ביצרנית החליטו להשיק מתחרה ישירה לטסלה S, ובכך יציעו לראשונה דגם חשמלי מלא עם סמל פורשה. עד כה היצרנית הציעה מספר מכוניות כלאיים, בהן גרסאות של הקאיין והפנאמרה עם או בלי טעינה משקע ביתי, ודגם העל 918 ספיידר שיוצר במספרים נמוכים. אלא שכל אלו נעזרים כמובן במנועי בנזין עיקריים.
המכונית החדשה, שתמוצב מתחת לפנאמרה ותתחרה כמו המודל S במכוניות הסאלון הגרמניות - אודי A6, ב.מ.וו סדרה 5 ומרצדס E-קלאס - במזראטי גיבלי ובלקסוס GS, תוצע רק עם מנוע חשמלי ולא בגרסאות בנזין או דיזל. בכירי פורשה קיבלו את ההחלטה לאחר שהגיעו למסקנה כי פלח השוק של מכוניות הסאלון עמוס ממילא, והפאג'ון תתקשה להתחרות במכוניות היוקרה המבוססות.
שיווק הפאג'ון צפוי להתחיל לא לפני שנת 2018. יעד היצרנית לטווח הנסיעה עומד על בין 350 ל-400 ק"מ בין טעינות. מדובר בטווח מקביל לזה שמציעה טסלה מודל S כיום. פורשה צפויה לכוון את המכונית מבחינת מחיר לקצה העליון של פלח מכוניות הסאלון, כלומר המחיר המשוער בישראל צפוי להיות לא פחות מ-600 אלף שקלים.