"Gett" ומוניות "הדר" זכו במכרז המוניות בנתב"ג
על פי תנאי המכרז, שתי החברות יעניקו הנחה של 31% בהשוואה לתעריף הקבוע בחוק. חידוש נוסף: כעת כלל נהגי המוניות יוכלו לאסוף נוסעים מנתב"ג לכל חלקי הארץ, גם אם אינם שייכים לשתי החברות, ויחויבו להעניק את אותה הנחה
רשות שדות התעופה הודיעה היום (א') כי הזוכים במכרז המוניות בנסיעות מיוחדות (ספיישל) מנתב"ג הם החברות "Gett" ומוניות הדר שהגישו הצעה משותפת.
נהג מונית בנתב"ג: "לאף אחד לא אכפת מאיתנו"
במסגרת המכרז, רשות שדות התעופה הפחיתה את דמי הזיכיון ב-30% מדמי ההרשאה, במטרה לאפשר הנחה במחיר הנסיעה לנוסעים בהשוואה לתעריף הקבוע בחוק - צו הפיקוח על מחירי מצרכים ושירותים (מחירי נסיעה במונית) התשע"ז – 2016, והן על פי נסיעה לפי מונה. הצעת Gett ומוניות הדר עמדה על שיעור הנחה במחיר של 31%.
החברות הזוכות במכרז ינהלו ויפעילו את מערך השירותים הכולל של הסעת נוסעים במוניות. הטיפול כולל בין השאר גביית מלא התשלומים מכל מונית, קליטה ורישום של המוניות, הכוונת מוניות למתן השירות, ניהול סדרנות והכוונה של הנוסעים בתור ההמתנה למוניות ועוד.
חידוש נוסף במסגרת המכרז הוא שכעת כלל נהגי המוניות יוכלו לאסוף נוסעים מנתב"ג לכל חלקי הארץ, גם אם אינם שייכים לשתי החברות. על פי תנאי המכרז, כל נהג אחר שיגיע לאסוף נוסעים יפעל באמצעות החברות שזכו במכרז, ויחויב להעניק לנוסעים את אותה הנחה.
במסגרת המכרז , יתאפשר לנוסעים מתן שירות גם באמצעות אפליקציה וגם בתחנת מוניות מסורתית.
תקופת ההרשאה למתן השירותים תהא החל מחתימת ההסכם ועד 31.12.2021. בנוסף, קיימת אופציה להארכה של 36 חודשים.
מרשות שדות התעופה נמסר, כי תנועת המוניות היוצאות מנתב"ג בשנה מסתכמת בכ-1.1 מיליון נסיעות.