לקוחות דיווחו על תקלת אינטרנט בחברת Unlimited
לקוחות חברת unlimited דיווחו על תקלות ושיבושים בשירותי האינטרנט. מיזם הסיבים האופטיים של חברת החשמל טרם עובד בכל הארץ, ונכון להיום הוא נותן שירותים באזור גוש דן, השרון ובאר שבע. Unlimited בתגובה: "עקב תקלת תוכנה בשעות הבוקר, האינטרנט נותק למספר שעות. טיפלנו בנושא בדחיפות והאינטרנט שב לפעול. ייתכןשיש לאתחל מחדש את המחשב או הנתב כדי לשוב לגלוש רגיל"
החל משעות הבוקר ועד אחר הצהריים לקוחות חברת Unlimited, מיזם הסיבים האופטיים של חברת החשמל, דיווחו על תקלה בתשתית האינטרנט. לקוחות בבאר שבע, גוש דן והשרון טענו כי אין אינטרנט בביתם וכי קשה עד בלתי אפשרי להשיג את שירות הלקוחות של החברה.
Unlimited מציעה מהירויות אינטרנט של עד 1,000 מגה, מה שלא קיים ב-HOT ובזק. בנוסף מהירות ההעלאה וההורדה באמצעות הסיבים היא סימטרית וזהה. החברה לא פרסה עדיין סיבים בכל הארץ ונותנת שירותים בתל אביב, רמת גן, באר שבע, רמת השרון, רעננה ונתניה בלבד. הלקוחות לא משלמים ישירות לחברה, אלא לספקים שמציעים שירות על גבי התשתית שלה.
א', אחד מלקוחות החברה כתב ל-ynet כי "ישנה תקלה ארצית בקווי האינטרנט של חברת החשמל. רשת האנלימיטד.. עמוד הפייסבוק שלהם מוצף בפניות זועמות ואין שום מענה מהחברה. בנוסף, קווי הטלפון שלהם מנותקים / לא זמינים.. ולא ברור מה קורה עם זה. אנחנו מנותקים משעות הבוקר.. יש דיווחים גם על ניתוקים מהלילה".
לקוח נוסף של החברה מסר ש"שירות האינטרנט של חברת unlimited קרס בכל הארץ. שירות הלקוחות לא זמין. דף הפייסבוק של החברה מוצף בפוסטים של לקוחות מכל רחבי הארץ ללא מענה".
מ-Unlimited נמסר בתגובה: "עקב תקלת תוכנה בשעות הבוקר, האינטרנט נותק למספר שעות. טיפלנו בנושא בדחיפות והאינטרנט שב לפעול כבר בשעות הצהריים. ייתכן כי חלק מהלקוחות נדרשים לאתחל מחדש את המחשב או הנתב כדי לשוב לגלוש כרגיל. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית שנוצרה".