אפליקציית פנגו הושבתה; "התקלה תוקנה"
לקוחות של שירות החניה פנגו התלוננו בשעות הבוקר כי הם אינם מצליחים להשתמש בשירות החניה דרך האפליקציה. "יש תקלה מערכתית שלא מאפשרת להשתמש ולהפעיל את החניה. נהגים רבים צפויים לקבל קנס לא עוול בכפם", מסרו הלקוחות. לאחר מספר שעות התקלה טופלה
לקוחות של פנגו התלוננו הבוקר (ג') כי הם אינם מצליחים להשתמש בשירות החניה דרך האפליקציה. לאחר כארבע שעות התקלה טופלה והתאפשר שימוש באפליקציה.
אחד הלקוחות אמר ל-ynet כי "יש תקלה מערכתית שלא מאפשרת להשתמש ולהפעיל את החניה. נהגים רבים צפויים לקבל קנס לא עוול בכפם".
לקוח אחר סיפר כי "לא ניתן להשיג את פגנו בטלפון. אני תקוע בלי יכולת להפסיק חניה כבר 40 דקות. כל שיחה למוקד השירות מתנתקת". כשניסינו ליצור קשר עם שירות הלקוחות הטלפוני של פנגו לא היה מענה והשיחה נותקה.
מפנגו נמסר: "בשעות האחרונות מתרחשת תקלה זמנית שמתבטאת בזמינות האפליקציה. ניתן להתקשר ולהפעיל או לסיים חניה באמצעות חיוג קולי *4500. מתוך אחריות, במקרים שבהם נתקבלו דוחות בשל התקלה, פנגו תסייע ללקוחותיה".