אסוס שוקלת לחזור לעבוד עם דואר ישראל
החברה החלה בפיילוט עם דואר ישראל ביום חמישי האחרון, במקביל למשלוח דרך i-parcel. קונות מדווחות שהחבילות שנשלחו דרך הדואר, הגיעו תוך יומיים. אסוס הפסיקה לעבוד עם דואר ישראל לפני כשנה בעקבות טענות על עיכובים, אובדן ובעיות במעקב אחר חבילות. חברת epost: "חברתנו היא המפיצה הבלעדית של מוצרי אסוס בישראל"
הדואר: 51 מיליון חבילות מחו"ל ב-2016 - ראשל"צ שיאנית ההזמנות
יש לכם תלונות על הדואר? כיתבו לנו
בשלהי 2016, אסוס עברה לעבוד עם חברת i-parcel השייכת ל-UPS, אחרי מכרז שערכה. בישראל, חבילות נמסרות על-ידי epost ושיטת המשלוח היא באמצעות קבלת הודעת סמס על הגעת החבילה ואיסופה בדרך כלל מבתי עסק פרטיים כמו פיצוציות וחנויות, מה שגרם לעיתים לאי סדר בקבלת החבילות שכן יש בתי עסק שהתמודדו עם עומס שהם לא בנויים לטפל בו. הבעיה בדואר ישראל הייתה, כידוע, עיכובים ואובדן חבילות שלרובן לא היה מספר מעקב.
דואר ישראל עובדת מול דואר הולנד ו-epost עובדת מול i-parcel. בשוק אומרים שקיימת אפשרות שהייתה זליגה של משלוחים שטופלו על ידי הדואר ושבדואר מתייחסים לכך כאל מתן צ'אנס נוסף לחברה.
קונות מספרות שבינתיים הפיילוט כנראה עובד היטב. חבילות הגיעו לחזקתן תוך 3-2 ימים. בדואר ישראל מספרים על למעלה מאלף חבילות שמגיעות מאסוס מדי יום. במקביל, אסוס ממשיכה לעבוד עם i-parcel ו-epost.
מחברת epost נמסר : "חברת epost היא המפיצה הבלעדית של מוצרי אסוס בישראל ב-350 לוקרים ונקודות חלוקה בפריסה ארצית, ותמשיך לעשות כן".