מרס ישראל מאחדת את מערך המכירות והשיווק
במסגרת המהלך מוצרי שוקולד כמו סניקרס או טוויקס, ישווקו על ידי מרס מולטיסיילס ישראל לצד מותגי המסטיקים והסוכריות אורביט, פייב, איירוויז, הובה בובה וסקיטלס
חברת מרס הבינלאומית הודיעה על איחוד מערך המכירות, ההפצה והשיווק של תחום המסטיקים, הסוכריות והשוקולדים שלה בישראל, תחת "מרס מולטיסיילס ישראל". במסגרת זו מוצרי שוקולד כגון סניקרס, טוויקס, סוכריות m&m's ועוד ישווקו על ידי מרס מולטיסיילס ישראל. זאת לצד מותגי המסטיקים והסוכריות: אורביט, פייב, איירוויז, הובה בובה וסוכריות סקיטלס.
נדב לוינטון, מנהל השיווק של מרס ישראל, ציין כי "מרס שמה לעצמה כמטרה להרחיב את תמהיל המוצרים שאנו משווקים בישראל, כדי לאפשר לצרכן הישראלי ליהנות ממוצרינו, בדומה למיליוני צרכנים ברחבי העולם".
מרס הינה חברה פרטית בבעלות משפחתית עם היסטוריה של למעלה מ-100 שנה, ומחזור מכירות של כ-35 מיליארד דולר בשנה. בנוסף למוצרים השונים שלה, מציעה מרס שירותים וטרינרים הכוללים את BANFIELD - בית החולים לחיות. החברה מעסיקה כיום כ-85 אלף עובדים ב-80 מדינות.