סופר-פארם תשיק מותג איפור משלה
מותג האיפור יימכר בכל סניפי סופר-פארם בארץ כבר בחודשים הקרובים, ובהמשך גם במדינות נוספות בחו"ל וכן בחנויות מותג פרטיות
חברת סופר-פארם תשיק בחודשים הקרובים את Milucca, מותג איפור וטיפוח חדש. Milucca יימכר בכל סניפי סופר-פארם בישראל (כ-230 סניפים), בהמשך גם במדינות נוספות וכן בחנויות מותג עצמאיות. הרשת השקיעה במותג כ-35 מיליון שקלים.
Milucca הושק לאחר פיתוח של מעל שנתיים. בשלב הראשון יכלול מוצרי איפור ובהמשך גם מוצרי טיפוח. המוצרים מיוצרים במפעלים באירופה.
לדברי סופר-פארם, המותג פונה לנשים עדכניות ואופנתיות ויביא בשורה גם בתחום המחיר.
דני לוזון, משנה למנכ"ל סופר-פארם: "כרשת מובילה בשוק הקוסמטיקה חשוב לנו הביא ללקוחות את המוצרים החדשניים והעדכניים ביותר. אין לי ספק ש-Milucca הולכת לשנות את השוק".
![](/images/letter.png)
![](/images/arrow.jpg)
![צילום: יחצ צילום: יחצ](https://images1.ynet.co.il/PicServer5/2018/01/02/8256346/82563390100079183103no.jpg)
Milucca - מותג חדש לסופר-פארם
צילום: יחצ
מומלצים