שתף קטע נבחר

9,000 מנויים עזבו את שירותי הטלוויזיה והאינטרנט של הוט ברבעון השלישי

מספר המנויים בשירותי הקווים עמד בתום הרבעון על 992 אלף; ההכנסות מהפעילות הקווית ירדו ב-5% בהשוואה לרבעון המקביל והסתכמו ב-607 מיליון שקל - ההכנסה הממוצעת למשתמש ירדה ב-6% ל-206 מיליון שקל

הוט מסכמת את הרבעון השלישי של 2018 באופן שרחוק מלהיות מרשים - כך עולה מדוחות שפרסמה בחו"ל בעלת השליטה אלטיס של פטריק דרהי (הוט חדלה לדווח בבורסה בתל אביב).

 

סלקום: הרווח הנקי צנח ב-97%, תש"י תצטרף למיזם הסיבים

פרטנר: יציבות בהכנסות, נסיגה ברווח, 23 אלף מנויי טלוויזיה חדשים

 

כלל הכנסות החברה ברבעון הסתכמו ב 979 מיליון שקל, ירידה של 4% בהשוואה לרבעון המקביל ושל 5% בהשוואה לרבעון הקודם (שני 2018). ה-EBITDA הרבעוני עמד על 423 מיליון שקל, לעומת 470 מיליון שקל ברבעון המקביל, ירידה של 10%.

הוט ()

ההכנסות מסלולר בלקוחות הפרטיים הסתכמו ב-252 מיליון שקל, עלייה 4% בהשוואה לרבעון המקביל. ההכנסה החודשית הממוצעת מלקוח (ARPU) עמדה על 52 שקל ללא שינוי בהשוואה לרבעון הקודם או המקביל. הוט הצליחה להציג עלייה במצבת המנויים של החברה בפעילות הסלולר עם גידול של 1% ל-1.292 מיליון מנויים.

 

המגזר הקווי, הכולל את הטלפוניה, האינטרנט והטלוויזיה, רשם ירידה של 5% בהכנסות ל-607 מיליון שקל, לעומת 577 מיליון שקל ברבעון המקביל. ה-ARPU בשוק הקווי של הוט (המהווה את ליבת הפעילות) עמד על על 206 מיליון שקל, לעומת 192 מיליון שקל ברבעון המקביל, ירידה של 6%. הנתון משקף ירידה של 4% לעומת הרבעון השני, שבו עמד ה-APRU על 198 שקלים.

 

ירידה דומה ניכרה גם בשיעור הלקוחות המנויים לשירות הקווי של הוט, עם 992,000 לקוחות נכון לסוף הרבעון השלישי, ירידה של 14,000 משקי בית בהשוואה לרבעון המקביל ב-2017 ושל 9,000 בהשוואה לרבעון השני של 2018. זאת בעוד ששוק הטלוויזיה כולו נמצא בתחרות עזה עם התבססותן של פרטנר וסלקום. דווקא יס המתחרה דיווחה השבוע לבורסה כי ניתן לראות על גיוס רבעוני שני ברצף, עם הוספה של 4,000 מנויים למאגר לקוחותיה.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים