שתף קטע נבחר

מנכ"ל סאני תקשורת מטיל פצצה: "לא שולל הורדת מחירים נוספת"

באולפן ynet אמר משה פרי, מנכ"ל החברה שהרעידה את שוק הסלולר, כי מחיר של 14.90 שקלים בחודש ל-50 ג'יגה הוא רווחי ויש לחברה מקבוצת הוט עוד מקום להוריד מחירים ולהרוויח: "הסניפים מפוצצים לקוחות, אנחנו פה להישאר". על הטענה שהוט עומדת מאחורי המהלך טען: "טענה מגוחכת"

 

צפו: מנכ"ל סאני, משה פרי, באולפן ynet    (צילום: אלי סגל)

צפו: מנכ"ל סאני, משה פרי, באולפן ynet    (צילום: אלי סגל)

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

מחירי חבילות הסלולר בצניחה והחברה שהרעידה את השוק, סאני תקשורת, עשויה להוריד את המחירים עוד יותר. כך לפי מנכ"ל סאני משה פרי, שהתארח היום (ה') באולפן ynet. על השאלה: מה ייחשב הפסד מבחינתך? מה הקו התחתון? השיב: "יש לנו עוד מקום".

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

מהלך אנטי-תחרותי ציני: סאני שוברת את שוק הסלולר

סאני מציעה חבילת סלולר הזולה ביותר בארץ: 14.9 שקל בחודש

עובדי סלקום למשרד התקשורת: "השת"פ בין סאני להוט הרסני"

תחרות המחירים בסלולר לא עוצרת: we4G מציעה ללקוחות חבילת גלישה במחיר הפסד

 

משה פרי (צילום: תומי הרפז)
משה פרי(צילום: תומי הרפז)
 

יכול להיות שהמחירים ירדו עוד?

"כן. אני לא שולל".

 

כרגע סאני מציעה חבילת מבצע שכוללת עד 50 ג'יגה גלישה ו-3,000 דקות והודעות ב-14.90 שקלים לחודש (סים: 9.90 שקלים, אחרי שנה המחיר החודשי עולה ל-29.90 שקלים), ששברה את השוק (אם כי We4G מציעה חבילה זולה יותר של 40 ג'יגה ב-9.90 שקלים בשימור לקוחות, כתגובה למבצע של סאני).

 

לפי פרי, החברה מרוויחה מהמהלך, למרות שמדובר במחיר שנראה הפסדי. נזכיר כי סאני אינה חברת סלולר, אין לה תשתיות, היא רוכבת על התשתית של הוט מובייל והיא אף אינה נחשבת מפעיל MVNO מלא (מפעיל וירטואלי שמשתמש בתשתית של חברה אחרת אבל מחזיק מותג משלו).

 

"אני לא מסבסד כלום, אני לא מפסיד כלום", אמר פרי. "אני לא יודע למה כולם מתעסקים במה אני מרוויח או במה אני מפסיד. אני בא ואומר, אנחנו לא מפסידים, אנחנו נמצאים במגע שוטף עם לקוחות שמגיעים אלינו עם מוצרי סמסונג. נתחי השוק של סמסונג הגבוהים בשוק הסלולר בישראל. הלקוחות האלו מגיעים לסניפים, מקבלים שירות, ושואלים: 'למה אנחנו לא יכולים לקבל פה חבילה מלאה?'. הדרישה הגיעה מהצרכן".

   (צילום: ג'ניה פרוז)
"הסניפים מפוצצים בלקוחות, אנחנו פה כדי להישאר". תור לחבילת סלולר באחד מסניפי סאני(צילום: ג'ניה פרוז)
 

למרות שהחוק אוסר לכרוך בין חבילה למכירת מכשיר.

"אנחנו לא עושים שום התניה בין הקו למכשיר. הסניפים אצלנו מפוצצים בלקוחות שאני חושב שבסך הכל רצו מבצע פשוט. 50 ג'יגה בחודש, סמסים ללא הגבלה, שיחות ללא הגבלה, אנחנו פה בשביל להישאר, זה לא מבצע חד פעמי".

 

"הוט היא חברה נפרדת לגמרי"

בשוק רצה תיאוריית קונספירציה לפיה הוט עומדת מאחורי המהלך, שכן מטרתה היא לפגוע בסלקום ופרטנר בנקודה כואבת: הסלולר, תחום בו הן מדממות. כל זאת במטרה להקשות עליהן השקעה בתשתיות כמו סיבים אופטיים, שיקדמו את מיזמי הטלוויזיה שלהן. לפי פרי מדובר ב"טענה מגוחכת".

 

"המבצע הוא של סאני מובייל", הדגיש, "אנחנו בעצם יצאנו למבצע הזה לא במהלך משותף עם הוט, אלא במהלך שלנו, סאני היא חברה נפרדת לגמרי מהוט (אם כי הוט חייבת היתה לדעת על התמחור הזה מראש. מ.ק). אנחנו רוכבים על התשתית של הוט, אנחנו עושים את זה כבר שנתיים ומחברים אלפי לקוחות בחודש".

 

לא במחיר הזה.

"נתנו גם מבצע אטרקטיבי אחר בשנתיים האחרונות. המבצע שלנו הוא בדרך כלל בין הזולים בשוק".

 

אומרים שתקריס את השוק. מה נרוויח אם כולם יקרסו?

"סלקום מכרו בחודש שעבר ב-19.90 שקלים או ב-24.90 שקלים לחודש. אני חושב שההצעה שלנו מכוונת להיות הזולה ביותר בשוק כרגע. בשוק הזה כנראה יש מקום לחיות גם ב-14.90 שקלים וגם ב-19.90 שקלים. היום אמר רמי לוי - גם ב-7.90 שקלים לחודש".

 

סמסונג שולטת בשוק המכשירים בישראל, זו עוד דרך להגדיל את מספר האנשים שקונים אצלכם.

"אני מאוד מאמין בנאמנות צרכנית. אני חושב שצרכן שיגיע אליי לסניף רק להתחבר לקו, סביר להניח שבהמשך ירצה לרכוש את המכשיר אצלנו או לתקן את הסמסונג שלו אצלנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
אילוסטרציה: Shutterstock
מלחמת הסלולר. אילוסטרציה
אילוסטרציה: Shutterstock
מומלצים