קיבל חשבונית כפולה מחברת החשמל
חברה קטנה קיבלה שני חשבונות חשמל על סך 1,063.29 שקל, יום אחרי יום, על אותה תקופה. נציג טלפוני של חברת החשמל הבטיח למנהל החברה שיחזרו אליו עם הסברים, אך זה לא קרה. חברת החשמל: "לא נמצא מקרה דומה בקרב 2.7 מיליון לקוחות החברה. נשלח זיכוי ללקוח"
טעות של חברת החשמל הייתה יכולה לעלות ללקוח ביוקר: חברה קטנה קיבלה שתי חשבוניות, יום אחרי יום, על אותה תקופה, שהסתכמו ב-1,063.29 שקל. לכאורה: טעות פשוטה. בפועל: צריך לרדוף אחרי חברת החשמל כדי לוודא שלא יגבו פעמיים.
קרה לכם מקרה דומה? כיתבו לנו >>
שלמה סיפר ל-ynet: "אני מנהל חברה פרטית קטנה. בהנהלת החשבונות של חודש אוקטובר הופתענו לגלות שקיבלנו שתי חשבונות חשמל מחברת חשמל על אותה תקופה ועל אותו סכום בדיוק. החשבוניות הונפקו בימים רודפים.
"ייתכן שמדובר בטעות, אבל מי יודע מה ההיקף של התופעה. בפנייה לחברת חשמל, המוקדן ראה רק אחת מהחשבוניות ולא היה מודע לתופעה. הוא הבטיח שיעביר את זה להנהלת החשבונות של חברת החשמל ונציג מטעמם יצור איתי קשר. מיותר לציין שזה פשוט לא קרה. ייתכן שזה קרה לעוד לקוחות".
מחברת החשמל נמסר בתגובה: "אנו מודים ללקוח על הסבת תשומת הלב למקרה. בעקבות הפנייה נעשתה בדיקה, לא נמצא עוד מקרה דומה בקרב 2.7 מיליון הלקוחות של החברה. חשבון זיכוי נשלח ללקוח, החברה תיצור קשר מידי עם הלקוח להסדרת העניין".