שתף קטע נבחר

יוניקלו מציגה: קולקציה לאישה המוסלמית

רשת האופנה היפנית הבינלאומית השיקה קולקציית אביב-קיץ אופנתית וצנועה לנשים מוסלמיות ב-15 מדינות, הכוללת חיג'אבים, עבאיות וטוניקות

רשת האופנה היפנית "יוניקלו", המוכרת בישראל בעיקר בזכות מעילי החורף שלה, משיקה קולקציה חדשה לנשים מוסלמיות ב-15 מדינות ברחבי העולם - הראשונה בהן היא קנדה. על פי הדיווח של המגזין הקנדי האפינגטון פוסט, הקולקציה של המעצבת האנה טאג'ימה מאפשרת לנשים מוסלמיות להיות צנועות - אבל גם אופנתיות.

 (צילום מסך) (צילום מסך)
(צילום מסך)

 (צילום מסך) (צילום מסך)
(צילום מסך)

עבור נשים מוסלמיות רבות, מציאת בגדים בחנויות גדולות עשויה להיות משימה קשה. קניונים מקומיים נוטים שלא להתייחס לצרכים האופנתיים והצנועים של הנשים המוסלמיות, מה שמאלץ אותן לבצע את הרכישה באינטרנט.

 

טאג'ימה, מעצבת ואמנית ויזואלית, עיצבה קולקציית אביב וקיץ הכוללת חיג'אבים, עבאיות, ועיצובים שקיבלו השראה מה"באג'ו קורונג" - לבוש פופולארי בדרום-מזרח אסיה, הכולל טוניקה ומכנסיים. העיצובים משלבים בין השראות מאנגליה, שם גדלה המעצבת, לבין השורשים היפניים של הרשת.

 

ג'ון סי. ג'יי, נשיא ומנהל קריאייטיבי עולמי של Fast Retailing, חברת האם של יוניקלו, אמר להאפינגטון פוסט כי "אין ספק שיש לקנדה תדמית דינמית מאוד כרגע. משהו מתרחש שם וכל העולם שם לב, וגם אנחנו שמנו לב לזה. זה מה שמגיע עם רב-תרבותיות. אנחנו לא מתייחסים לקנדה בתור שוק שכל הלקוחות בו דומים".

 

טאדאשי יאנאי, מייסד, נשיא ומנכ"ל Fast Retailing, אמר כי העיצובים של האנה טאג'ימה הם "בגדים מוסלמים עם טוויסט מודרני שנראים מגניבים".

פורסם לראשונה 24/02/2017 16:20

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום מסך
הקולקציה של יוניקלו לנשים מוסלמיות
צילום מסך
מומלצים