שתף קטע נבחר

מחיר נקניקיה בהופעה: 30 שקל

חן הגיעה להופעה של אביב גפן שנערכה במרכז הירידים בת"א. היא נדהמה לגלות שלחמניה עם נקניקיה עולה 30 שקל, שליש בירה עולה 27 שקל ובקבוק מים מינרלים בגודל חצי ליטר עולה 10 שקל

כמה אתם מוכנים לשלם על אוכל בהופעה? קהל שבוי משלם יותר, כך ידוע לכל ובכל זאת - המחירים הגבוהים במקומות הבילוי עדיין מצליחים להפתיע צרכנים.

 

חן הגיעה ביום חמישי האחרון למרכז הירידים, כדי ליהנות מהופעה של אביב גפן, שנערכה במקום. לתדהמתה, גילתה שמוכרים שם נקניקייה בלחמנייה ב-30 שקל. "מדובר בלחמנייה אחת פשוטה, עם נקניקייה אחת (של זוגלובק מ.ק). אמנם ארוכה, אבל 30 שקל? המבורגר עלה 35 שקל. גם שאר הפריטים לא היו זולים במיוחד: כוס שליש גולדסטאר עלתה 27 שקל וחצי ליטר 33 שקל. מים מינרליים 10 שקלים".

30 שקל לנקניקיה ()
30 שקל לנקניקיה

 

לשם השוואה, בדוכני נקניקיות אפשר למצוא לחמניה עם 2 נקניקיות ב-18-15 שקל. מקומות שמוכרים נקניקיות מפוארות יותר - עשויות מחומר גלם טוב יותר, או עם תוספות מוכרים נקניקייה ב-28 שקל ומעלה.

 

הצרכן הישראלי למד על בשרו שהמחירים באיצטדיוני הספורט ובמקומות בילוי סגורים - גבוהים באופן מיוחד. לגבי איצטדיוני הספורט ונתב"ג - קמה מחאה שגרמה להורדת מחירים חלקית.

 

ממרכז הירידים נמסר בתגובה: "את המזנון במתחם מפעילה חברת נטו אינווסטמנט שעושה את מירב המאמצים כדי שהמחירים במזנון יהיו נמוכים ככל האפשר. יחד עם זאת, אלו המחירים המקובלים במופעים מזדמנים, שכן, מבנה העלויות של המזנון במופעים מסוג זה, לרבות הקמת המזנונים, כוח האדם שעובד בלילה ואישורים מיוחדים נקודתיים ממשרד הבריאות הם גבוהים מאוד ולכן, המחירים מגולמים בתוך המחיר. בנושא עלויות השתייה האחראית היא חברת ההפקה שהפעילה מטעמה את הבארים של השתייה, חברת זאן הפקות בע"מ."

 

בדצמבר האחרון התלוננה ל-ynet אמא שקנתה לילדתה שקית במבה קטנה במותק של פסטיבל ב-10 שקלים, פי 5-3 מאשר בסופרים ויותר יקר מפיצוציות וממכונות בתחנות רכבת. בחברת הניהול מסבירים שהמקום פועל למשך מספר שעות מוגבל וזו הסיבה למחירים. הזכיין הודיע שיוריד את המחיר ל-8 שקלים, בעקבות פניית ynet. עוד קודם לכן גילינו שבמקומות בילוי שונים מוכרים פריטים שונים במחירים מופקעים, בטענה שתנאי הזכיינות לא מאפשרים אחרת. בין היתר, מארז של כמה ירקות ב-18 שקל באיכילוב ומחירים גבוהים למאפים בהדסה. במימדיון, בקיץ 2014, שלגון מגנום נמכר בלא פחות מ-18 שקל

 

מהפקת המופע נמסר בתגובה: "בביתן 1 ישנו זכיין מזון קבוע שאינו קשור בשום דרך להפקת המופע של אביב גפן. אין להפקה שום קשר או השפעה על מחירי מוצרי המזון שנמכרים באירוע". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים