שתף קטע נבחר

ת"א: 288 דירות חדשות בפינוי בינוי בנאות אפקה

במסגרת הפרויקט יפונו שלושה בניינים לטובת בניית שמונה בניינים חדשים. על פי תכנית המתאר העירונית של תל אביב תעבור השכונה התרחבות אשר תכלול כ-2,440 דירות חדשות

פרויקט פינוי בינוי חדש בצפון תל אביב: 128 דירות בשלושה בניינים ברחוב קהילת פאדובה בשכונת נאות אפקה יפונו לטובת בניית שמונה בניינים בני 288 דירות בסך הכל.

 

את הפרויקט מובילות החברות שיכון ובינוי ומטרופוליס אשר הודיעו הבוקר (ב') כי החתימו מעל ל-80% מבעלי הדירות במתחם הפרויקט המתוכנן, וכעת מקדמות את התכנון והרישוי מול העירייה.

 

על פי תכנית המתאר העירונית של תל אביב, שכונת אפקה מיועדת לעבור התחדשות עירונית אשר תכלול כ-2,440 יח"ד. הפרויקט הנוכחי הוא אחד הפרויקטים הגדולים בשכונה.

 

לדברי תמיר דגן, מנכ"ל שיכון ובינוי נדל"ן, "המחסור בקרקעות זמינות לבנייה, בעיקר באזורי הביקוש הנחשקים במרכז הארץ מביא אותנו לקדם פרויקטים לבניית דירות למגורים באזורי ביקוש אלה באמצעות פרויקטים של התחדשות עירונית".

 

לדברי אודי בלום, מנכ"ל חברת מטרופוליס, "החתמת דיירים במספר בניינים במקביל ברחוב קהילת פאדובה מאפשרת לנו להסתכל על האזור כמתחם אחד שלם ולתכנן אותו באופן יעיל ופונקציונאלי יותר. תכנון מתחם שלם במקום בניין בודד, כמו שייעשה ברחוב קהילת פאדובה, זוכה לרוב לגיבוי של העירייה והדיירים, כיוון שכך ניתן להתגבר על מכשולים תכנוניים רבים יותר ולחדש תשתיות בהיקף נרחב יותר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים