שתף קטע נבחר

פרטנר ניתקה בי"ס יסודי מאינטרנט בגלל חוב ששולם

ביה"ס דוד ילין בחיפה נותק במשך יותר מ-4 ימים מאינטרנט, "ללא הודעה או התראה", כיוון שפרטנר טענה שיש לו חוב של 396 שקל, כך סיפרה ל-ynet יו"ר ועד ההורים. "שלחנו במאי צ'ק בדואר שליחים". פרטנר: "מדובר בטעות, נזכה את המנוי על כל חודש יוני"

ביום שלישי בשבוע שעבר, נותק בית-הספר היסודי דוד ילין בחיפה מהאינטרנט. חברת פרטנר היא זו שסגרה את הברז למוסד בו לומדים 500 תלמידים, בטענה שאין לו הוראת קבע והוא צבר חוב של 396 שקל.

 

"יש לנו הוראת קבע", אמרה ל-ynet דקלה ארד, יו"ר ועד ההורים. "ברגע שנותקנו, ביררנו את סיבת הניתוק ושלחנו מיד צ'ק בגובה 'החוב' בדואר שליחים בעלות של 150 שקל, שהם דרשו. למרות זאת, האינטרנט עוד לא חובר. מדובר על ניתוק שבוצע ביום שלישי שעבר!!! שוחחנו עם נציגה/מנהלת בשם עדן".

 

נראה שלמרות שבית-הספר שילם כבר במאי את חובו (שנוצר ככל הנראה בשל אמצעי תשלום לא מעודכן) באמצעות הצ'ק, החוב משום מה נשאר פתוח ביוני, כנראה בגלל טעות של נציגה. פרטנר תזכה את בית-הספר על חודש שלם כפיצוי וכן תזכה את בית-הספר גם על המשלוח.

 

מפרטנר נמסר: "בשל טעות נותק בית הספר מחיבור לאינטרנט ביום רביעי האחרון וחובר מחדש בראשון בבוקר. אנחנו מתנצלים על כך ונזכה את המנוי עבור חודש יוני כולו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים