השוואה: ספקיות הטלוויזיה בתחרות על לב הצופים
לא עוד שתי שחקניות בלבד. שוק הטלוויזיה בישראל התרחב במהלך החודשים האחרונים, וכיום הצופים בישראל יכולים לבחור מבין שירותי טלוויזיה על גבי האינטרנט וליהנות מעלויות נמוכות מתמיד. סיכמנו עבורכם מהם הדילים הזולים שיש לשוק הטלוויזיה להציע
התחרות בשוק הטלוויזיה בישראל הגיעה לנקודת רתיחה, ומנקודת פתיחה של שני ספקים עיקריים, כעת ישנן שמונה אופציות זמינות, אשר מציעות עשרות ומאות ערוצים בשילוב אלפי שעות של VOD. אז מה בעצם מציעות לנו השחקניות, מי הכי חזקה בתוכן מקורי ואצל מי יש את מאגר התכנים הגדול ביותר? להלן הסקירה.
חברת פרטנר השיקה לאחרונה את שירותי הטלוויזיה שלה שכוללים כ-40 ערוצים, אלפי שעות תוכן VOD ונטפליקס לחצי שנה (בחינם. לאחר מכן התשלום עולה), אך השירות אינו כולל תכנים של רשת HBO, סדרות מקור של HOT ו-yes או את ערוצי צ'רלטון.
לעומתה, שירות הטלוויזיה המשותף של רמי לוי והוט מציע 35 ערוצים (כולל ערוצי ילדים) ו-5,000 תכני VOD, כולל תכני HBO וסדרות ישראליות של HOT. השירות אינו סדרות של yes, נטפליקס (אפשר להתחבר בנפרד דרך האינטרנט), הקלטה אוטומטית של תכנים וערוץ ONE.
סמארט של טריפל סי כולל מעל 20 ערוצים (כולל ערוצים מוכרים כמו ויוה ועידן פלוס) ו-4,000 שעות תכני VOD (סרטים, סדרות בינלאומיות ותוכן ישראלי - רובו לא מוכר) והורדת עותק דיגיטלי של סרטים למחשב. השירות אינו כולל סדרות מקור של HOT ו-yes, ערוצי יורוספורט, צ'רלטון. בעבר השירות כלל תכנים של נטפליקס, אך השת"פ הסתיים ונכון להיום הוא לא כולל אותם.
שירות הטלוויזיה של סלקום TV כולל 50 ערוצים (חלקם ערוצים שמציגים תכני VOD, חלקם בתשלום נפרד, הרוב כלולים בחבילה), כל תכני HBO וספריית VOD ככל הנראה הגדולה ביותר (לא כולל פרטנר, שמציעה גם תכני נטפליקס), אך ללא סדרות המקור החדשות של HOT ו-yes ושירות נטפליקס (אפשר להתחבר בנפרד דרך האינטרנט).