בלגן בדלתא: הזמנות אינטרנט הגיעו בלי חלק מהפריטים בגלל חוסרים במלאי
החברה יצאה במבצעים לקראת שופינג IL ויום הרווקים הסיני, אך לא עמדה בביקוש: לקוחות מתלוננים שההזמנות הגיעו באיחור וללא חלק מהפריטים שהוזמנו, למרות ששילמו עליהם. אל החבילות צורף פתק התנצלות: "חסר במלאי - נזכה תוך 14 ימי עסקים". הפיצוי: גרביים או 50% הנחה. דלתא: "מצטערים על חוסר הנעימות"
מבוכה לחברת דלתא: החברה, שמייצרת בגדים והלבשה תחתונה ומחזיקה ברשת חנויות ובאתר מכירות באינטרנט, יצאה במבצעים משתלמים למדי בשופינג IL וביום הרווקים הסיני באתר האינטרנט שלה, אך לא עמדה בביקוש. חלק מהלקוחות לא קיבלו את הפריטים שהזמינו וגם לא יקבלו אותם במחירי הרצפה שדלתא הציעה
.
עשרת הדיברות לקנייה בטוחה ברשת
בלאק פריידיי: מה לקנות, איך ואיפה
בניגוד לאתרי אינטרנט של רשתות אחרות, שהציעו הנחות סמליות, בדלתא הציעו למכירה מארז גרביים ב-12 שקל ופריטים נוספים שנמכרו בזיל הזול. המחירים שכנעו צרכנים חכמים לקנות לא מעט פריטים באתר (שקרס לעיתים בעת ההזמנה), אך לאלה נגרמה עוגמת נפש: הפריטים הגיעו באיחור (חלק מהלקוחות מתלוננים על משלוח שהגיע אחרי שבעה ימי עסקים בניגוד למובטח) או לא הגיעו בכלל. חלק מהלקוחות שכן קיבלו את המשלוח נחלו אכזבה מרה - החבילות הגיעו חסרות כמה פריטים שהוזמנו.
לחבילות אלה צורף מכתב התנצלות: "אנו מודים ומעריכים שקניתם באתר דלתא. לצערנו, הפריטים שהזמנתם חסרי במלאי. כמובן שנזכה אתכם תוך 14 ימי עסקים. ובינתיים, קבלו מאיתנו שי צנוע: קופון של 50% הנחה על כל האתר הניתן למימוש עד ינואר 2018. אנחנו עושים את כל המאמצים להשתפר ולא לאכזב בפעם הבאה. נסו אותנו. דלתא".
"אני קיבלתי שי צנוע: גרביים קטנטנים", סיפרה לקוחה ל-ynet. "מכתב ההתנצלות מספק הנחה לאתר שאני לא רוצה לקנות בו יותר והיא גם מוגבלת, בעוד שהיום תווי זיכוי תקפים להרבה יותר זמן. זו הנחה ללא כפל מבצעים, ובכל מקרה מתוך שבעה פריטים שהזמנתי הגיעו שלושה. בשירות הלקוחות לא עונים, ואת הכסף כנראה נקבל בחזרה בעוד 14 ימים. זה פשוט מרתיח, אני קונה המון אונליין – אם פריט חסר במלאי, זה מצוין באתר. מעולם לא שלחו לי חבילה עם פתק התנצלות. זה מגוחך וכמאמר הקלישאה: זה היה יכול להיות מצחיק אם זה לא היה מרגיז".
רק הפריטים היקרים הגיעו. ההחזר: עוד 14 יום
אביבית כתבה: "פעם שנייה שאני קונה באתר דלתא ופעם שנייה מתאכזבת. הזמנתי ב-9 בנובמבר בסכום כולל של 400 שקל. היו פריטים במחיר טוב והיו במחיר מצחיק: רביעיית גרביים ב-12 שקל, למשל. התלהבתי וקניתי. הובטח שהמשלוח יגיע תוך 7 ימי עסקים והיום אנחנו כבר ביום ה-12. התקשר שליח חסר סבלנות שלא הסכים להגיע בשעות הצהריים או לחילופין לבוא ביום אחר ולכן הוא השאיר את המשלוח בארון החשמל.
"בהתרגשות פתחתי את הקופסה ולהפתעתי, הפרטים שהיו במחיר ממש אבל ממש טוב, וכנראה דלתא לא יכלה לעמוד בתמחור שהיא נתנה, היו חסרים במלאי - הפלא ופלא, הפריטים היקרים היו במלאי. כמה תמוה. ובנוסף חויבתי על 7 פרטים, כשבפועל הגיעו 5 פריטים, אז חברת דלתא, אולי הרווחתם מהטעות שלכם ואולי אנחנו פתי, אבל זו הפעם האחרונה שאני קונה באתר שלכם ואני בטוחה שכמוני עוד רבים ורבות – אכזבתם!
"יתרה על כן, את התשלום חייבתם אבל את הזיכוי תשלחו רק בעוד 14 ימים, כלומר בחודש הבא. אז מעניין כמה ריבית אתם מרוויחים מהכסף שנכנס והוחזר רק לאחר 14 ימים - מדוע? לא עמדתם בהתחייבות - תזכו במיידי. אתם לא בנק ואני לא מפקידה בידיכם את כספי - מבקשת להחזיר את כספי היום ומבטיחה לא לעשות שימוש באתרכם לעולם.
"ודיברתי כבר עם שירות הלקוחות שלכם. חיכיתי מעל ל-35 דקות. האין חוק במדינה שמונע את זמני ההמתנה הנוראים? ואז ענתה לי עובדת מסכנה שכנראה קיבלה הרבה צעקות וכבר מותשת, נחמדה, אדיבה, כמו שאומרים בשר תותחים - תתביישו לכם".
פריטים חסרים והאחרים: הגיעו בצבע אחר
גולשת נוספת כתבה: "גם אצלנו היה פישול באתר. היום קיבלנו את ההזמנה באיחור. בסדר, הבלגנו. אני פותחת את החבילה ומגלה שחסרים שלושה פריטים ולא רק זה, קיבלתי פוטרים בצבע שונה. אני מבינה שזה מלחץ, אבל אל תבטיחו מה שאין. לגבי הפרטים שחסרים (חליפת פוטר, פיג'מה וגרביים) אני מקווה לקבל לפחות זיכוי על זה. אלך לקנות בחנות. אני כל כך אוהבת את הדברים של דלתא, הם איכותיים, אבל האתר לא משהו, למרות שבהזמנה קודמת הם היו בסדר גמור".
עירית כתבה: "בחבילה של יום הרווקים הסיניים היו חסרים לי שלושה פריטים ש'אזלו' מהמלאי (אולי עדיף שתכינו מספיק סחורה כשאתם עושים ימי מכירה כאלו?) הבטחתם לי החזר של 150 שקל. את זה עוד לא ראיתי. אם נדמה לכם שאני אשב בשקט ואחכה לזיכוי אתם טועים, אם יהיה צורך לתבוע אתכם אעשה זאת, ונראה לי שיש פה רבים רבים רבים שקיבלו את אותו שירות גרוע שלכם".
מחברת דלתא נמסר בתגובה: "עקב עומסים וגל רכישות גדול ובלתי צפוי בשופינג IL וחג הרווקים הסיני היו הפרעות בפעילות האתר. דלתא בוחנת את הנסיבות שגרמו לבאג באתר, שהוביל לכך שבמועדים מסוימים האתר הראה מלאים למרות שהם אזלו מהמחסנים. הדבר יצר עומס במערכת שלנו ולצערנו חלק מלקוחותינו חוו איחורים בהגעת החבילות וחוסרים בחבילה עצמה. דלתא תדווח ללקוחות בכל מקרה של חוסר ותזכה את הלקוח בסכום החוסר, לא יאוחר מ-14 ימי עסקים ממועד העסקה.
"בנוסף, שירות הלקוחות של דלתא עושה כל מאמץ על מנת לענות לכולם ולטפל בכל מקרה שמובא לתשומת ליבנו. לנוכח אי הנעימות שעלולה הייתה להיגרם לחלק מלקוחותינו, הענקנו ללקוחות שקיבלו חבילה עם חוסר הטבה שונה, בהתאם לסוג החוסר. דלתא מודה ללקוחותינו הטובים על הנאמנות והחיוביות גם ברגעים אלו ומבטיחה לעשות הכול כדי למנוע מקרים כאלו בעתיד".