שתף קטע נבחר

הסוף למחיר האחיד בקופיקס: מציעה מוצרים במחיר של עד 15 שקלים

עשרה חודשים לאחר שהעלתה את מחיר מוצריה ל-6 שקלים - הרשת משנה שוב כיוון עם אסטרטגיה חדשה. בין החידושים: קופיקס פלוס - מוצרים מוגדלים ב-8 שקלים, ארוחות שלמות במגשים במחיר של 15-12 שקלים, מוצרי קפה מגורען וקפסולות. כמו כן מחזירה הרשת את הקפה ב-5 שקלים

 

 

 

 

רשת קופיקס הציגה הבוקר (ב') מספר מהלכים אסטרטגיים חדשים, ובהם חזרה אל קונספט ה-5 שקלים המזוהה עימה - עבור חלק מהמוצרים.

 

קופיקס מחשבת מסלול מחדש: חוזרת למחירים של 5 שקלים

 

יקי ודמני, מנכ"ל קופיקס, ואבי כץ, ממקימי הרשת (צילום: מוטי קמחי) (צילום: מוטי קמחי)
יקי ודמני, מנכ"ל קופיקס, ואבי כץ, ממקימי הרשת(צילום: מוטי קמחי)

כמו כו השיקה הרשת קונספט חדש: "קופיקס פלוס+", מוצרים מוגדלים במחיר 8 שקלים, ובהם קפה, מיצים, כריכים, מאפים, מרקים ועוד. כך למשל, קפה רגיל (250 מ"ל) יחזור למחיר של 5 שקלים, לאחר שנמכר במחיר 6 שקלים, ואילו קפה גדול (370 מ"ל) יוצע ב-8 שקלים.

 

לחצו על התמונה לצפייה בתפריט המלא:


 

הרשת הכריזה גם על הרחבה של התפריט, והוא יכלול מעתה גם לחמניות סביח, שלושה סוגי חביתות, פרנה עם שווארמה צמחונית ושקשוקה, מאפה חמאה שקדים, טוסטים גדולים ומגוון עוגות וקינוחים, שיוצעו גם הם ב-8 שקלים.

 

כמו כן תציע הרשת לראשונה ארוחות שלמות במגשים, במחירים של 15-12 שקלים. לדוגמה: ארוחת ילדים הכוללת נגיסי תירס בתוספת פסטה ברוטב עגבניות, תפוחי אדמה או אורז במחיר של 12 שקלים, ארוחת סושי צמחוני או סלמון (במארז שש יחידות, רטבים ומקלות אכילה) ב-12 שקלים, ומבחר סלטים (בשילובים של חסה, ביצה, גרגירי תירס, גבינה וטונה, כולל רטבים) במחיר 12 שקלים.



 

שף חדש וקו מוצרים לאירוח

במסגרת שינוי התפריט גייסה קופיקס את השף צ'ארלי פדידה, שיהיה אחראי על פיתוח המוצרים וילווה את החברה בבחירת המנות, הרכבתן ועיצובן.

 

בנוסף לזה השיקה החברה מותג חדש בשם FOODIES - קו מוצרים לאירוח המיועד לחברות קייטרינג, הסעדה ואירועים, ומציע מגוון רחב של מוצרים ייעודיים ש"תפורים" לפי הזמנת הלקוח. מחירים לדוגמה: מגש אירוח הכולל 16 סנדוויצ'ים במחיר 70 שקלים, עוגת שוקולד עם סוכריות המתאימה לימי הולדת במחיר 60 שקלים.

 

כמו כן תיכנס קופיקס לתחום מוצרי הקפה. החברה השיקה ליין מוצרי קפה פרימיום שיוצע בסניפי הרשת ויפנה גם לרשתות קמעונאיות נוספות. קו המוצרים יכלול קפסולות קפה וקפה מגורען מיובש בהקפאה.

 

סדרת הקפסולות תוצע במארזים של שמונה יחידות ובמחיר של 10 שקלים. סדרת מוצרי הקפה הנמס המיובש בהקפאה תוצע בשני גדלים: 50 גרם במחיר 5 שקלים ו-100 גרם ב-10 שקלים. קפה שחור "אל נח'לה" יוצע בשני גדלים: 70 גרם ב-5 שקלים ו-120 גרם ב-8 שקלים.

הקפה המגורען של קופיקס ()
הקפה המגורען של קופיקס

קפסולות קפה של קופיקס ()
קפסולות קפה של קופיקס

הרשת תחל גם בשיתוף פעולה עם מותג הקפה השחור "אל נח'לה", שייצר עבורה קפה שחור תחת השם "קופיקס קפה אל נחל'ה", קפה עם ובלי הל.

 

הרשת הודיע כי בכוונתה לשלב ב-2018, בחלק מסניפיה, מכונות יוגורט ותנורי אפיה, ולשים דגש על קו מוצרי בריאות ללא סוכר, ללא גלוטן, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים.

 

אתמול חתמה קופיקס על הסכם להקמת חברה בינלאומית, בה תחזיק ב-30%. החברה תעניק זיכיונות להקמת רשת בתי קפה תחת המותג קופיקס ברחבי העולם, בנוסף לישראל, רוסיה וטורקיה. המגעים מתרכזים כעת בארצות הבלטיות, בצ'כיה, בספרד ובריטניה.

 

מקופיקס נמסר כי היא ממשיכה להתרחב ביחד עם שותפיה ברוסיה, ועד סוף שנת 2017 תמנה הרשת המקומית 39 סניפים במוסקבה ו-4 סניפים בסן פטרסבורג. בקופיקס מתכננים להגיע עד סוף 2018 לכ-180 סניפים ברוסיה.

 

ברקע לשינויים - הפסדים והרעה בתוצאות

ההרעה בתוצאותיה הובילה את קופיקס לחשב מסלול מחדש. ב"כלכליסט" דווח אתמול, כי ההחלטה לשנות אסטרטגיה התקבלה בעקבות נטישת הצרכנים את רשת בתי הקפה, עם העלאת המחיר בפברואר השנה ב-20%, לשישה שקלים לפריט.

 

הרשת סיימה את הרבעון השלישי של 2017 עם עלייה של 5.2% בהכנסות שהסתכמו ב-77 מיליון שקל, אך עברה להפסד של 832 אלף שקל לעומת רווח של 1.88 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים