איקאה ללקוחות: השתינו על המודעה שלנו וקבלו הנחה
מודעת פרסומת של איקאה בחו"ל, הפועלת בטכנולוגיה הדומה לבדיקת היריון ביתית, מזמינה נשים להטיל עליה את מימיהן. הבונוס: היה ויימצאו בהיריון, תיחשף הנחה לעריסה
מודעת פרסומת בחו"ל המציעה לנשים להטיל עליה את מימיהן אולי נראית כדבר די דוחה, אבל זה בדיוק מה שעשתה חברת הפרסום השבדית Åkestam Holst, עבור חברת איקאה.
באתר adweek דווח כי את מודעת הפרסומת הייחודית פיתחה חברת הפרסום בשיתוף פעולה עם מעבדות Mercene, והיא מופיעה במגזין Ameila, שעל פי חברת הפרסום הוא אחד מהמגזינים המשפיעים ביותר על נשים בשבדיה.
מתברר כי להצעה המוזרה יש סיבה - כשאישה בהיריון תבצע את הפעולה, תיחשף הנחה מיוחדת לעריסות, הודות לטכנולוגיה הפועלת בדומה לבדיקת היריון ביתית.
מחברת הפרסום נמסר עוד כי "על מנת לגרום לחלקים האינטראקטיביים של המודעה לעבוד בפועל, ביצענו מספר פיתוחים טכניים. רצינו לחקות את פעולת רצועת הנייר של בדיקת ההיריון, המשנה את צבעה אם האישה בהיריון. בעזרת מעבדות Mercene, שמתמחה בחומרים פעילים מיקרו-נוזלים ואבחון רפואי, הצלחנו לייצר מודעות שעשותו בדיוק את זה, בהיקפים גדולים. הפיתוחים הטכניים בזמן העבודה על הקמפיין יכולים באופן פוטנציאלי לשפר את עולם האבחון הרפואי".
רעיון דומה כבר נוסה בעבר כששרשת הטלוויזיה Animal Planet מיקמה מודעות בריח שתן בתחתית עמודי תאורה על מנת למשוך כלבים, שהבעלים שלהם ראו מודעה בגובה העין המקדמת תוכנית טלוויזיה על כלבים.