שתף קטע נבחר

"הזמנות באלפי שקלים". הצרכנית ששמה את כרמיאל על מפת הקניות ברשת

הנתונים לפיהם העיר כרמיאל מובילה בהזמנת חבילות מחו"ל באמצעות האינטרנט לא הפתיעו את סיוון דימרי גרשין המתגוררת במקום. ל-ynet היא סיפרה על הרגלי הקניות שלה ברשת: "אני מזמינה המון - ביגוד, הנעלה, תחפושות, ציוד לימי הולדת. זה נוח, כיף וזול יותר בהשוואה לארץ"

 

 

סיוון דמרי גרשין מזמינה כמעט הכל באינטרנט

סיוון דמרי גרשין מזמינה כמעט הכל באינטרנט

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

 

כמה כסף אתם מוציאים בחודש על הזמנת מוצרים שונים מחוץ לארץ באמצעות אתרי האינטרנט? ובכן, יש חודשים שבהם סיוון דימרי גרשין מכרמיאל מזמינה חבילות מחו"ל בסכומים שיכולים להגיע לאלפי שקלים. כך היא סיפרה היום (ב') ל-ynet.

 

לכתבות נוספות בנושא צרכנות לחצו כאן

 

סיוון, ככל הנראה, אינה יוצאת דופן מבחינה זו ביישוב בו היא מתגוררת. מנתוני דואר ישראל לסיכום 2017 שפורסמו אתמול עולה, כי דווקא כרמיאל מובילה את הרשימה הארצית בהזמנת חבילות לתושב בשנה החולפת. בעקבות הנתונים המפתיעים, ניסינו לברר איתה קצת יותר לגבי התופעה.

 

סיוון, את כנראה אחת מה"אשמות" בזה שכרמיאל דורגה ראשונה.

"כן, אומרים לי את זה די הרבה מאז שהאייטם שלכם עלה. אני מזמינה המון דרך האינטרנט, אין לי דרך לאמוד כמה".

 

מדובר על עשרות הזמנות בחודש?

"אולי בחודש האחרון יש קצת רגיעה, אבל בחודש שעבר ולפני חודשיים, די הרבה, עשרות הזמנות בחודש. אני מכירה כבר את כל הפקידים בדואר".

 

על פי נתוני דואר ישראל, תל אביב מובילה את רשימת הערים שבהן הוזמנו הכי הרבה חבילות בדואר, עם מעל ל-1.1 מיליון חבילות שהוזמנו בשנת 2017. מבדיקת היחס בין מספר החבילות שהוזמנו לבין מספר התושבים בעיר עולה כי בכרמיאל מזמין כל תושב 3.44 חבילות בממוצע.

 

סיוון, איך את מסבירה את העובדה שכרמיאל על המפה דווקא בתחום הזה? אין קניונים בעיר?

"דווקא יש קניונים והרבה מסחר בכרמיאל, אבל להזמין באמצעות האינטרנט זה אטרקטיבי, זה מושך. בנוסף, יש דברים שקשה יותר להשיג כאן או שבכלל אין. זו אחת הסיבות שאני מזמינה דרך הרשת". 

סיוון דימרי גרשין. "מכירה כבר את כל הפקידים בדואר" (צילום מסך) (צילום מסך)
סיוון דימרי גרשין. "מכירה כבר את כל הפקידים בדואר"(צילום מסך)

 

לדבריה, היא מרוצה מאוד מאיכות המוצרים המגיעים אליה. "יש הרבה דברים איכותיים למשל ביגוד והנעלה שאני מזמינה מנקסט בעיקר", היא אומרת. "אני בעלת מידה די קטנה בנעליים אז אני מזמינה הרבה מחו"ל. בנוסף, תחפושות כמובן שאין כאן ויש ברשת במחירים חסרי תקדים, פשוט זול, קל, נוח, מגיע עד לדואר - מתרגלים למידות ופשוט כיף".

 

את יודעת להעריך מה ההוצאה החודשית שלך על הזמנות באינטרנט?

"זה די משתנה, קשה לי להעריך אבל יש חודשים מוגזמים שבהם אני מזמינה באלפי שקלים. לקראת יום ההולדת של הבן שלי הזמנתי הרבה אביזרים, אבל אני עדיין סבורה שזו הוצאה פחותה ממה שהייתי מוציאה בארץ על אותם דברים".

 

אבל אולי חלק מהדברים לא היית רוכשת בכלל?

"אני מסכימה. זה נכון לגבי חלק מהדברים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים