תחרות לרשתות הסטוק המוזלות: DAISO JAPAN היפנית מגיעה לישראל
ענקית הקמעונאות היפנית תפתח בקיץ שני סניפים ראשונים בארץ, ותופעל בידי קבוצת יוניון, זכיינית המותגים H&M ו-COS ויבואנית טויוטה ולקסוס. לרשת יש כיום 4,900 חנויות ב-26 מדינות
ענקית הקמעונאות היפנית DAISO JAPAN מגיעה לישראל ומציבה תחרות ל"חנויות הסטוק" המקומיות: בקיץ הקרוב צפויות להיפתח שתי החנויות הראשונות בישראל של הרשת היפנית, אשר תופעל בארץ בידי קבוצת יוניון, זכיינית המותגים H&M ו-COS ויבואנית טויוטה ולקסוס.
הרשת פועלת בסגנון חנויות "הכל בדולר", או רשתות הסטוק השונות בישראל, המציעות מגוון רחב של מוצרים במחירים מוזלים. כיום מפעילה JAPAN DAISO למעלה מ-4,900 חנויות ב-26 מדינות.
DAISO JAPAN תציע כ-100,000 מוצרים במחיר קבוע. המגוון יכלול מוצרי עיצוב ואקססוריז לחללים השונים בבית - מטבח, סלון, חדר שינה, חדרי ילדים, אמבטיה; וכן אקססוריז אופנתיים, צעצועים, אביזרי עיצוב לימי הולדת, כלי עבודה, כלי כתיבה, כלי גינון, מוצרי אלקטרוניקה, מוצרים לרכב, כלי תפירה, אביזרים לבעלי חיים ועוד.
תחילתו של המותג בשנת 1972, כשנשיא הרשת, הירוטאקה יאנו, פתח ביפן את "יאנו שוטן" - חנות רחוב המוכרת פריטים ב-100 יאן לפריט. ב-1977 מיתג יאנו את החנות תחת הקונספט "100 יאן שופ" ובשנת 1991 הפכה "יאנו שוטן" ל-DAISO JAPAN.
עוד בערוץ הצרכנות: חוויית הקנייה החדשה שמציעה אמזון