שתף קטע נבחר

מוצר צריכה בסיסי? כך מנסים להגשים את חלום הדירה

החלום הכי גדול של הישראלי הממוצע הוא דירה, אך האם בשוק המטורף של היום מדובר בחלום ריאלי? יאיר כהן ודני דוידי מחברת אבני דרך, מסבירים מדוע לדעתם כדאי לקנות דירות, וכיצד ניתן לעשות זאת בצורה נכונה

*התכנים במדור זה מוגשים בשיתוף עם החברות המצולמות בפרקים שלפניכם

 

 

החלום הכי גדול של הישראלי הממוצע הוא דירה. אבל האם אפשר להגשים את החלום הזה? יאיר כהן, מבעלי חברת אבני דרך טוען כי בעלות על נכס נדל"ני מתאימה לכל אחד, וכי לכולם צריך להיות נכס נדל"ני - כרשת לביטחון כלכלי. "אנחנו מאמינים שדירה זה מוצר צריכה בסיסי, במיוחד בתקופה שסביבת הריבית נמוכה וכדאי לנצל את זה" אומר כהן.

 

כהן מסביר כי לדעתו רכישת דירה אפשרית כמעט לכולם, גם במחירים של היום. "זה תלוי איפה אתה רוכש את הדירה. אם יש לך 300,000 שקל, לקנות דירה בתל אביב זה לא מציאותי. אבל בהחלט אפשר לקנות דירה במחיר סביב המיליון שקל במרחק שעה מתל אביב, אפשר אפילו להגיע לדירה של ארבעה חדרים".

 

דני דוידי, מנהל המכירות הארצי של אבני דרך מסביר: "בשוק הנדל"ן יש שלושה סוגי לקוחות עיקריים: יש את המשקיע המסורתי, יש את הזוגות הצעירים ויש את משפרי הדיור. כל קבוצה יש לה את המאפיינים שלה. אם זה הזוגות הצעירים שיחסית ההון העצמי שלהם הוא קטן, בשביל לקנות דירה הם חייבים לצאת לפריפריה. יש את המשקיעים, אותם אנשים שקונים דירה שניה ושלישית ויש את משפרי הדיור, משפחות שכבר קנו דירה בעבר, מוכרים את הדירה ורוצים לעבור לדירה יותר גדולה".

  

"הטיפ הכי חשוב שאני יכול לתת הוא גם מאוד מאוד פשוט: לקנות דירה. ולמה? מחירי הנדל"ן רק עולים ועולים. כמות הביקושים הרבה יותר גבוהה מההיצע, אנחנו רואים את זה שכמות האוכלוסיה במדינת ישראל הולכת וגדלה. התחלות הבניה לא מצמצמות את הפערים. זה התחום היחידי שבו אתה יכול להתמנף גם על ידי ההון העצמי שלך וגם על ידי הבנק".


פורסם לראשונה 22/07/2018 11:03

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים