מיתוג מחדש: HOT החליפה את הלוגו
קבוצת HOT (הוט) נפרדת מהבועה האדומה ועוברת ללוגו חדש. המהלך כולל מיתוג מחדש של כל החברות וערוצי הטלוויזיה של החברה, וכולל קמפיין עם 30 כוכבים וחלוקת הטבות ללקוחות כמו חולצות וקישוטים לסוכה. המחירים בינתיים לא יורדים
קבוצת HOT (הוט) הודיעה היום (ב') שהיא מחליפה את לוגו ה"בועה" שלה בלוגו חדש וריבועי למראה. המיתוג החדש מתבצע בהשראת המותג הבינלאומי של חברת האם הצרפתית של HOT, אלטיס (Altice), אחרי 12 שנים של לוגו בצבעי אדום לבן.
בחברה התכוונו לשנות את שמה לאלטיס, אך בסוף לא ויתרו על השם HOT והסתפקו בשינוי מיתוג.
לרגל המהלך, יוצאת החברה בקמפיין חגיגי עם 30 מהכוכבים הגדולים בישראל. החברה אף תעמיק את שיתוף הפעולה שלה עם החברה העולמית, אך עדיין לא מסרה באיזה אופן.
מנכ"לית קבוצת HOT, טל גרנות גולדשטיין, מסרה בהודעה לעיתונות: "אחרי שלוש שנים של צמיחה מתמשכת וכניסה לתחומי פעילות חדשים, אנו משיקים מותג חדש המהווה שלב נוסף בהתבססות של הקבוצה כקבוצת התקשורת הצומחת בישראל".
השקת המיתוג החדש תכלול שינוי לוגו גם לחברות הוט מובייל, הוט 17 והוט נט וכן לכל ערוצי הטלוויזיה של החברה. המהלך ישווק תחת הסלוגן: "קבוצה אחת, מותג אחד".
בחברה מסרו כי "הלוגו החדש של HOT פועל תחת עקרון התנועה: הלוגו פתוח ואין בו גבולות או רקע על מנת לשקף את האסטרטגיה של הקבוצה לחדש כל הזמן. הצבעים הדומיננטיים הם שחור לבן, בשפה נקיה. הלוגו ממחיש את החדשנות של הקבוצה ואת המעבר למותג אחד מרכזי.
"לרגל המהלך תעלה החברה קמפיין בהשתתפות הכוכבים והיוצרים האהובים מהפקות המקור המובילות של HOT, שלושים מכוכבי HOT שלקחו חלק בהפקות המקור של HOT לאורך השנים משתתפים בקמפיין בהם שלישיית מה קשור, השבאבניקים, נועה קירל, חן אמסלם, מאיה ורטהיימר, בת חן סבג , עדן פינס, גאיה גור אריה, עומר חזן וירון ברלד".
הרחבה של הצעות התוכן
לרגל המהלך HOT מרחיבה את הצעות התוכן ושירות נטפליקס (Netflix). החברה תציע כפתור נטפליקס בשבועות הקרובים בכל הממירים המתקדמים שלה, לרבות בממירי Fiber Box וMini Fiber. עלות השירות בהתאם למדיניות המחירים של נטפליקס העולמית. לקוחות יכולים להתחבר לנטפליקס גם בלי HOT אבל כאן העלות תופיע בחשבונית של HOT והחיבור הוא דרך הממשק של HOT, בדומה למהלך של פרטנר.
כמו כן, חבילת ערוצי הסרטים מושקת מחדש ותכלול מגוון רחב וחדש יותר של סרטים באפיקים 16-19 בשלט. שירות ה-VOD של HOT יעודכן ויכלול הרחבה של שעות התוכן.
כן יינתנו הטבות ללקוחות כמו פתיחה של כל הערוצים בהוט (ללא צ'רלטון ואירוטיקה) בחינם לכל הלקוחות במהלך חול המועד סוכות וגם הטבות שונות (יש להתקשר לחברה כדי לקבל את ההטבות) כמו: חולצות חינם מקולקציה שתופק במיוחד לכבוד המהלך, ערכה לטיול לילדים (חוברת פעילות לילדים וצבעים), ערכת חזרה ללימודים (לוח שעות, מדבקות, מחברות), קישוטים ממותגים לסוכה, מגוון הטבות ללקוחות של מופעים והצגות, בהם פסטיבל התמר, שיחולקו במהלך חודש ספטמבר.
בנוסף, בימים אלו כל לקוח שיצטרף למבצע טריפל/דאבל פרמיום יקבל את החודש הראשון במתנה, באמצעות שובר קנייה דיגיטלי ב-DREAM CARD עם סכום של 269/289 שקל.
יהיו גם מתנות והטבות ללקוחות הוט מובייל שתעניק מגן מסך חינם ל-1,000 הלקוחות הראשונים שיגיעו למרכזי השירות. כמו כן, יוענק סכום של 100 שקל מתנה לרכישה של מגוון מכשירים באחד ממרכזי השירות
בנוסף תינתן הטבה למצטרפים לתוכנית החו"ל כלול, לרגל השקת המותג החדש: 39 שקל לחודשיים הראשוניים, ולאחר מכן 49 שקל לחודש למשך שנתיים כולל 100 גיגה בארץ ו-2 גיגה גלישה בחו"ל.
עם זאת, נדב חנין, סמנכ"ל השיווק של חברת HOT אמר ל-ynet שהחברה לא תוריד מחירים לכבוד המהלך. "הצעות התוכן שלנו הן העשירות בשוק", ציין.