תלונות על תקלה בסלקום tv. החברה: השירות עובד באופן מלא
לקוחות החברה התלוננו כי מדי כמה דקות התמונה על גבי המסך "קופאת" והמסך נהיה שחור. התופעה התרחשה בערוצי הטלוויזיה אך לא בתכני ה-vod
לקוחות בסלקום tv התלוננו החל מאמש (א') על תקלה בשירות, במסגרתה התמונה על גבי המסך "קופאת" והמסך נהיה שחור. לפי התלונות, התופעה התרחשה לסירוגין כל 4-3 דקות. זה התרחש בערוצי הטלוויזיה אך לא בתכני ה-vod.
בשירות הלקוחות מסרו ללקוחות כי התקלה מוכרת והיא קורית ללקוחות שעידן פלוס אצלם הוא על גבי האינטרנט.
מסלקום נמסר בתגובה: "שירות ה-tv עובד באופן מלא. עם זאת, חלק קטן מהלקוחות, בשל עומסים על שרתים אזוריים, חווה לפרק זמן קצר מעבר איטי בין הערוצים החיים או קיטועים זמניים שמסתדרים עצמאית ללא צורך בניתוק הממיר".
לקוחה סיפרה ל-ynet כי חוותה תקלה "מאתמול בשעות הערב המוקדמות", כך לטענתה. "התמונה כל הזמן קופאת, נעלם המסך ונהיה שחור והיא מתרחשת ממש כל 3-4 דקות. אחרי מלא זמן המתנה, הצלחתי לתפוס את המוקד והנציג במענה סופר מתוסרט, אומר לי שזאת תקלה ידועה שלהם, שקורית ללקוחות שמחוברים לעידן פלוס דרך האינטרנט (ולא באמצעות ממיר מ.ק) ואין שום צפי למתי תפתר התקלה וזה יכול להימשך עוד לא מעט זמן.
"זה די סיוט. למעלה מ-24 שעות שכל מספר דקות המסך קופא או נהיה שחור. יש להם לא מעט לקוחות שצופים כך בערוצי עידן פלוס והתקלה היא בכל הערוצים הלינאריים אצלי כולל ערוץ האוכל".
לקוחה כתבה בעמוד הפייסבוק של החברה, שם מופיעות תלונות רבות על התקלה: "מאמש תקלות חוזרות ונשנות של ניתוק השידור בערוצים שונים. שירות הצ'אט לא פעיל. לאחר המתנה של 17 דקות נענתי ע"י נציגה שהסבירה לי שזו תקלה ארצית. כשהתעקשתי שאיני יכול לצפות בערוצי עידן + הודתה שזה מהלך של החברה על מנת להעביר את הלקוחות לחיבור אינטרנט עם IP קבוע. בשלב זה, לטענתה, סלקום גם לא שולחת טכנאים לתיקון החיבור לעידן +, שאעבור חברה"?